واکنش تند تشکیلات خودگردان به نتانیاهو/ آتش جنگ در کرانه باختری شعله می‌گیرد؟

کدخبر: ۶۱۵۵۵۵
اقتصادنیوز: تشکیلات خودگردان فلسطین به اظهارات نتانیاهو درباره آمادگی ارتش این رژیم برای رویارویی با نیروهای امنیتی فلسطین در کرانه باختری واکنش نشان داد.
واکنش تند تشکیلات خودگردان به نتانیاهو/ آتش جنگ در کرانه باختری شعله می‌گیرد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  فارس، «نبیل ابوردینه» سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که اظهارات «بنیامین نتانیاهو» درباره آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی برای رویارویی با نیروهای امنیتی فلسطین در راستای کشتار جمعی ملت فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری است.

خبر مرتبط
ادامه حملات اسرائیل به کرانه باختری/تلفات حمله پهپادی به جنین چقدر است؟

اقتصادنیوز: نیروهای امنیتی اسرائیلی شهر جنین را هدف حمله پهپادی قرار دادند که در پی آن، 4 فلسطینی شهید و دست‌کم ۵ نفر دیگر مجروح شدند.

وی گفت که این اظهارات نتانیاهو بیانگر اهداف از پیش طراحی‌شده این رژیم جهت شعله‌ور کردن آتش جنگ در کرانه باختری و تکمیل جنگ فراگیر علیه ملت فلسطین و سرزمین و مقدسات آن در نوار غزه و کرانه باختری از جمله قدس است. 

خبر مرتبط
فوری/ حمله اسرائیل به کرانه باختری+ تعداد کشته‌ها

اقتصادنیوز: نیروهای رژیم صهیونیستی با یورش به کرانه باختری3 فلسطینی را شهید و چند تن را زخمی کردند.

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطین (وفا)، ابوردینه همچنین بر موضع «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین مبنی بر اینکه نوار غزه بخش جدایی‌ناپذیر سرزمین فلسطین و سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) تنها نماینده قانونی ملت فلسطین است، تأکید کرد. 

خبر مرتبط
هراس آمریکا از تسری جنگ به کرانه باختری/ بلینکن به اسرائیل هشدار داد

اقتصادنیوز: بلینکن گفت: تجاوز صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی در کرانه باختری پیامدهای وخیمی دارد.

وی تصریح کرد که مسئولان رژیم صهیونیستی، منطقه را به سمت جنگی بی‌پایان سوق خواهند داد که تهدیدی برای صلح و امنیت جهانی است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید