جزییات تازه ترین عملیات حزب الله لبنان علیه اسرائیل

کدخبر: ۶۴۸۷۳۲
اقتصادنیوز: حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله دیگری خبر داد که به پایگاه نظامیان صهیونیست انجام داده است.
جزییات تازه ترین عملیات حزب الله لبنان علیه اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، منابع عبری از حمله پهپادی حزب الله لبنان به بیت هلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر می‌دهند.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله دیگری خبر داد که به پایگاه نظامیان صهیونیست انجام داده است.

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب گزارش دادند که حمله پهپادی جدیدی از جنوب لبنان به سمت یک پایگاه نظامی در شمال اراضی اشغالی فلسطین شلیک شده است.

خبر مرتبط
دستور جدید ارتش اسرائیل درباره عملیات رفح

اقتصادنیوز: با وجود اینکه اسرائیل از عبور تلفات خود در رفح به بیش از 100 نفر خبر داد، ارتش این رژیم دستور اعزام ۱۰ تیپ جدید به رفح را صادر کرد.

در همین ارتباط، پایگاه خبری المیادین چهارشنبه شب گزارش داد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای به جزئیات حمله انجام شده به مرکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی اشاره کرد.

اداره اطلاع رسانی جنگ جنبش حزب الله لبنان اعلام کرد که حزب الله لبنان در عملیاتی نظامی با استفاده از پهپاد انتحاری به پایگاه نظامی اشغالگران در منطقه اشغالی بیت هلیل در شمال فلسطین اشغالی حمله کرده است و آسیب جدی به مقر نظامی اشغالگران وارد کرده است.

در همین راستا، روزنامه یدیعوت آحارانوت در این رابطه تاکید کرد، این تهاجم بدون آنکه سامانه پدافندی اسرائیل فعال شود صورت گرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی