آخرین قیمت‌ها در بازار نفت، طلا و نقره

بیت کوین؛ دلار را از دور خارج می‌کند؟

کدخبر: ۳۷۹۷۷۰
با افزایش ناگهانی قیمت بیت کوین در روز گذشته و ورود به کانال ۲۰،۵۰۰ دلار، کارشناسان معتقدند دلار ارزش خود را در ماه‌های آتی از دست خواهد داد.
بیت کوین؛ دلار را از دور خارج می‌کند؟

به گزارش اقتصادنیوز، با افزایش ارزش طلا و قیمت بیت‌کوین در روزهای گذشته به نظر می‌رسد دلار دیگر برای سرمایه‌گذاران سودآوری خاصی نداشته باشد و آن‌ها به سوی بقیه بازارها حرکت کردند.

طلا و نقره در مسیر صعود

بر اساس گزارش کیتکو، طلا با آغاز معاملات اتحادیه اروپا نیم درصد بالاتر رفت تا از قیمت 1875.28 دلار که پیشتر تجربه کرد بود فراتر رود.  

در حال حاضر این فلز گرانبها به قیمت ۱۸۷۹ دلار و ۳۰ سنت رسیده است. طلا پس از نوسان عجیبی که روز گذشته تجربه کرد توانست روند بهبود خوبی را طی کند و در حال حاضر وارد سطح ۱۸۷۰ دلار شده است. 

نقره نیز روند خوبی را در پیش گرفته و یک شبه 1.60 درصد افزایش داشت. در حال حاضر قیمت نقره ۲۵ دلار و ۷۰ سنت است. 

1

روز خوب برای بازارهای جهانی

امروز بازارهای آسیا نیز روندی خوب را پیش گرفتند و سرمایه‌گذاران در حال سرمایه‌گذاری هستند. شاخص نیک‌کی۲۲۵ ژاپن ۰.۱۸ درصد، ASX استرالیا ۱.۱۶ درصد و شاخص شانگهای ۱.۱۳ درصد افزایش داشته است.

دلار از دور خارج می‌شود؟

امروز اما شاخص دلار با کاهش ۰.۵۷ درصدی رو به رو شد. گرچه در هفته‌ای که گذشته این شاخص افزایش چشم‌گیری را تجربه کرد و به نظر می‌رسد این کاهش چندان تاثیری بر نگاه سرمایه‌گذاران نگذارد اما برخی کارشناسان نیز هستند که نظرات دیگری دراین باره دارند. با افزایش ناگهانی قیمت بیت کوین در روز گذشته و ورود به کانال ۲۰،۵۰۰ دلار، کارشناسان معتقدند دلار ارزش خود را در ماه‌های آتی از دست خواهد داد و سرمایه‌گذاران دارایی‌های خود را به سوی بیت‌کوین سوق خواهند داد.

در همین راستا الکس مشینسکی ، مدیر عامل شبکه سلسیوس(نرم‌افزار کیف‌پول دیجیتالی برای ارزهای مجازی) در گفت‌وگو با کیتکو گفت: تورم در سال ۲۰۲۰ برای این ارز ۲۰ درصد بود ، اما از نقطه نظر شاخص‌ قیمت‌ها، تورم تنها 2 درصد بود. او به سرمایه گذاران می گوید: برای محافظت از خود در برابر تورم پولی ، باید دارایی‌های خود را سوی بیت کوین و طلا ببرید.

آخرین قیمت‌ها در بازار نفت

بازار نفت در هفته‌ای که گذشت روزهای خوبی را داشت و همچنین به نظر می‌رسد این روند افزایشی ادامه پیدا کند. در حال حاضر قیمت هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمدییت با افزایش ۰.۳۱ درصدی به ۴۷ دلار و ۹۷ سنت رسید.

2

همچنین نفت خام برنت نیز با افزایش ۰.۲۵ درصدی با قیمت ۵۱ دلار و ۲۱ سنت در بازار عرضه شد.

 

اکوایران بررسی کرد؛ تمرکز سرمایه گذاران بر بیت کوین و نفت منطقی است؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید