سایت کیتکو منتشر کرد:

دو پیش بینی از قیمت طلا در هفته جاری+نمودار

کدخبر: ۴۳۶۵۱۸
اظهارنظرهای پاول در جکسون هول به قیمت طلا اجازه می دهد تا در هفته بالاتر برود.
دو پیش بینی از قیمت طلا در هفته جاری+نمودار

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، احساسات صعودی در طلا افزایش یافته است ، اما هنوز عدم قطعیت زیادی در مورد این فلز گرانبها وجود دارد. به گفته برخی تحلیلگران ، قیمتها در هفته جاری نسبت به عناوین اقتصادی حساس خواهند بود.

بر اساس آخرین نظرسنجی طلا کیتکو نیوز ، اکثر سرمایه گذاران خرده فروشی و تحلیلگران وال استریت هفته جاری قیمت طلا را افزایشی پیش بینی کردند زیرا قیمت آن به طور قابل توجهی به بالای 1800 دلار در هر اونس رسیده است. جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو ، هیچ برنامه مشخصی برای بانک مرکزی ایالات متحده برای کاهش برنامه خرید اوراق قرضه در طول سخنرانی مورد انتظار خود در جکسون هول ارائه نداد.

پاول گفت به نظر او فدرال رزرو می تواند خریدهای خود را در سال جاری کاهش دهد. با این حال ، او همچنین خاطرنشان کرد که هنوز برخی عدم قطعیت ها در مورد همه گیری کرونا و نوع دلتا در حال گسترش، وجود دارد.

پاول در اظهارات آماده شده خود گفت « دیدگاه من این است که آزمون پیشرفت قابل ملاحظه بیشتر برای تورم انجام شده است. همچنین پیشرفت روشنی در زمینه حداکثر اشتغال حاصل شده است. در نشست اخیر FOMC در جولای(مرداد)، من و اکثر شرکت کنندگان در نظر داشتم که اگر اقتصاد به طور گسترده ای همانطور که پیش بینی می شد حرکت کند، می توان شروع به کاهش سرعت خرید دارایی در سال جاری کرد. یک گزارش اشتغال قوی برای ماه جولای (مرداد) را شاهد بودیم ، اما همچنین گسترش بیشتر نوع دلتا ، پیش رو است. ما داده های ورودی و خطرات در حال تحول را با دقت ارزیابی خواهیم کرد. حتی پس از پایان خرید دارایی های ما ، دارایی های اوراق بهادار بلندمدت ما همچنان از شرایط مالی مناسب حمایت می کند.»

به گفته تحلیلگران ، نظرات پاول بیشتر جنبه خشونت آمیز داشت و باعث ایجاد فشار در فروش دلار آمریکا شد که برای طلا مثبت بود.

بر اساس آخرین نتایج نظرسنجی کیتکو نیوز ، اکثر تحلیلگران انتظار دارند که حرکت جمعه تا پایان هفته جاری ادامه یابد.

photo_2021-08-28_13-59-46

این هفته 16 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی طلا کیتکو نیوز شرکت کردند. در میان شرکت کنندگان ، نه نفر یا 56 درصد افزایش قیمت طلا را پیش بینی کردند. همزمان ، چهار تحلیلگر یا 25 درصد کاهش قیمت طلا در هفته جاری را متصور شدند. سه تحلیلگر یا 19 درصد در کوتاه مدت نسبت به طلا بی طرف بودند.

در همین حال ، در مجموع 801 رای در نظرسنجی های آنلاین خرده فروشی به دست آمد. از این تعداد ، 398 شرکت کننده ، یا 50 درصد ، به دنبال افزایش قیمت طلا در هفته جاری بودند. 243 نفر دیگر ، یا 30 درصد ، روند نزولی را پیش بینی کردند، در حالی که 180 رای دهنده ، یا 20 درصد ، بی طرف بودند.

هفته گذشته هیچگونه راهنمای مشخصی از سوی تحلیلگران وال استریت یا سرمایه گذاران Main Street وجود نداشت. احساسات در بازار طلا در پایین ترین حد خود از ابتدای سال جاری قرار داشت. با این حال ، اظهارات پاول جان تازه ای به بازار داده است. معاملات آتی طلای دسامبر(دی) آخرین بار در 1817 دلار در هر اونس معامله شد که نسبت به هفته گذشته تقریبا 2 درصد افزایش داشت.

قیمت طلا نزدیک به بالاترین سطح خود در سه هفته اخیر رسیده است و از سقوط ناگهانی اخیر به طور کامل بهبود یافت.

به گفته برخی تحلیلگران ، آخرین نظرات پاول نشان می دهد که هنوز عدم اطمینان زیادی در مورد سیاست پولی ایالات متحده وجود دارد.

آدریان دی ، رئیس مدیریت دارایی آدریان دی گفت: پاول چیزی نگفت که ما انتظارش را نداشتیم ، اگرچه ممکن است بازار خیالش راحت شود که با وجود تورم بیشتر ، نرخ بهره بالاتر همچنان در آینده نامعلوم خواهد بود

دی گفت که او طلا را درهفته صعودی پیش بینی کرده است.

جان فنک ، بنیانگذار مشاور مشاور Feneck ، گفت که او همچنین فکر می کند که واضح است که سیاست پولی به این زودی محکم نخواهد شد. او افزود که در کنار طلا ، در بخش معدن فلزات گرانبها خریداری می کند.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید