گزارش اقتصادنیوز از بازارهای جهانی

جبران عقب‌نشینی چهارشنبه طلا

کدخبر: ۴۵۲۳۷۳
اقتصادنیوز: قیمت بیت‌کوین در 4 نوامبر به 60هزار و 700 دلار کاهش یافت، به نظر می‌رسد خرس‌ها قیمت آن به بالای مرز 62هزار دلار برسد.
جبران عقب‌نشینی چهارشنبه طلا

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت طلا و نقره دیروز همه زیان های شدید روز چهارشنبه را جبران کردند. دیروز  به نظر می رسید معامله گران بازار فلزات در حال آماده شدن برای مواجهه با بیانیه چالش برانگیز FOMC و لحن جروم پاول، رئیس فدرال رزرو  در کنفرانس مطبوعاتی عصر چهارشنبه، بودند، اما پس از آشکار شدن این احتمال که ممکن است فدرال رزرو تمایلی به چالش جدید نداشته باشد، فضا تا حدود زیادی متفاوت شد.

معاملات آتی کوتاه مدت

دیروز هر اونس طلای دسامبر(دی) با 29 دلار و 40 سنت افزایش به 1793.30 دلار رسید و نقره دسامبر نیز با 0.699 دلار افزایش به 23.935 دلار در هر اونس رسید.

طبق پیش‌بینی‌ها در اطلاعیه نشست FOMC بعدازظهر چهارشنبه منتشرشد، فدرال رزرو  کاهش خرید ماهانه اوراق قرضه را اعلام کرد. 

gold

 بیت کوین در سراشیبی

قیمت بیت کوین در هفته گذشته به طور تقریبی ثابت بوده است، در مقایسه با افزایش 4 درصدی اتریوم.

قیمت بیت‌کوین در 4 نوامبر به 60هزار و 700 دلار کاهش یافت و به نظر می‌رسد خرس‌ها مایلند قیمت آن را زیر مرز 62هزار دلار نگه دارند.

دانیلا هاتورن، تحلیلگر DailyFX در ایمیلی به CoinDesk نوشت: «سرمایه‌گذاران به طور احتمالی به دنبال کاتالیزور بعدی برای یک مرحله بالاتر هستند، اما عدم وجود چنین کاتالیزوری شاید بیت‌کوین را به سقوط به زیر ۶۰هزار دلار سوق دهد.»

شرکت تحقیقات ارز دیجیتال دلفی دیجیتال روز پنجشنبه با اشاره به معامله‌گرانی که با اطلاعات پیش‌رو معامله می‌کنند، نوشت: «معمولا ما تمایل داریم بیت‌کوین پس از مرزشکنی تاریخی خود، کم‌تر فروخته شود، زیرا معامله‌گران پیش دستی می کنند.»

coindesk-BTC-chart-2021-11-05

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید