سقوط بیت‌کوین به زیر مرز ۴۷هزار دلاری!

بازارها در انتظار سیگنال‌های نشست فدرال‌رزرو

کدخبر: ۴۶۱۶۳۱
اقتصادنیوز: دیروز بیت کوین به زیر مرز ۴۷ هزار دلار سقوط کرد.
بازارها در انتظار سیگنال‌های نشست فدرال‌رزرو

به گزارش اقتصادنیوز قیمت طلا و نقره در اولین روز هفته بازارهای جهانی اندکی افزایش یافت. فلزات تحت تاثیر تداوم نگرانی‌های سرمایه گذاران برای تورم و کاهش توامان شاخص‌های سهام آمریکا و بازده اوراق قرضه این کشور، بودند. از مهم‌ترین رویدادهای این هفته  می‌توان به جلسات بانک‌های مرکزی اقتصادهای بزرگ جهان اشاره کرد. نتایج این جلسات قاعدتا مورد توجه ویژه بازیگران بازارها قرار خواهد گرفت.

دیروز هر اونس طلا در ماه فوریه(بهمن) با 5 دلار و 50 سنت افزایش به 1790 دلار و 40 سنت رسید و نقره با 0.13 دلار افزایش به 23.325 دلار در هر اونس رسید.

کمی بیش از دو هفته مانده به سال جدید، سرمایه‌گذاران دوباره به سمت فاصله‌گیری از بازارهای پرریسک شده‌اند. 

شاخص دلار آمریکا امروز نوسانی نزولی را تجربه کرد. در همین حال، بازده اوراق 10 ساله خزانه داری ایالات متحده در حال حاضر به 1.41 درصد رسیده است.

هیچ داده مهم اقتصادی آمریکا روز دوشنبه منتشر نشد.

بیت کوین

سقوط بیت کوین

دیروز قیمت بیت کوین به زیر  مرز 47 هزار دلاری سقوط کرد، طبق اخبار رسیده بازار رمزارزها خود را برای نتایج جلسه FOMC این هفته آماده می‌کنند.

بیت کوین، آلت کوین ها و سهام ارزهای دیجیتالی به دلیل افزایش فشار پیش از نشست FOMC این هفته و احتمال اینکه فدرال رزرو سیاست های پولی سخت‌گیرانه خود را افزایش دهد، شاهد افزایش عرضه بودند.

گاوهای بیت کوین (BTC) بار دیگر در حالت تدافعی قرار گرفتند، و قیمت را به زیر 47هزار دلار رسید. تحلیلگران می گویند که عقب نشینی جزئی در بازارهای سهام و نشست آتی کمیته بازار باز فدرال‌رزرو (FOMC) دلایل اصلی عقب نشینی دیروز بوده است. برخی تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که ممکن است این نزول حتی به پایین‌تر از مرز  42هزار دلاری نیز برسد.

Screen Shot 1400-09-22 at 23.52.26

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید