تحلیلگران کیتکو پیش‌بینی کردند؛

حال خوب طلا در هفته آینده!

کدخبر: ۴۸۷۴۹۸
اقتصادنیوز: در تازه‌ترین نتایج نظرسنجی هفتگی طلای کیتکو نیوز، روزهای خوبی برای طلا در کوتاه‌مدت پیش‌بینی شد.
حال خوب طلا در هفته آینده!

به گزارش اقتصادنیوز ، پیش‌بینی‌ها در باره آینده طلا در روزهای اخیر کماکان مثبت به نظر می‌رسد. افزایش بازده اوراق قرضه عملا موجب تثبیت روند قیمتی طلا در بازارها شده است. 

آخرین نتایج نظرسنجی هفتگی طلای کیتکونیوز نشان می دهد که هیچ یک از تحلیلگر وال استریت در روزهای آتی روند منفی برای طلا را پیش‌بینی نمی‌کنند. اکثریت قابل توجهی از آنان انتظار دارند که قیمت های بالاتری در هفته آینده را شاهد باشند. سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی  نیز در این زمینه با تحلیل‌گران وال‌استریت هم‌عقیده هستند.

بسیاری از تحلیلگران به انعطاف پذیری طلا اشاره کرده‌اند زیرا بازده اوراق قرضه 10 ساله به بالاترین سطح خود در 3 سال گذشته رسیده است. علیرغم این خبر، قیمت طلا توانسته است بین 1900 تا 1950 دلار در هر اونس تثبیت شود. تحلیلگران یک شکست نزدیک برای طلا را پیش‌بینی نمی‌کنند ، آنها انتظار دارند که قیمت ها همچنان به آزمودن محدوده‌های بالاتر ادامه دهد.

1

این هفته، 16 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی طلای کیتکو نیوز شرکت کردند. از میان شرکت کنندگان، ده تحلیلگر، معادل 63 درصد، افزایش قیمت طلا در هفته را پیش‌بینی کرده‌اند . در مقابل شش تحلیلگر، معادل 38 درصد معتقدند این هفته نوسانات بازار اندک خواهد بود.

در همین حال، 842 نفر در نظرسنجی آنلاین خرده فروشی کیتکو شرکت کرده‌اند. از این تعداد، 478 نفر یا 57 درصد روند قیمت طلا در هفته را صعودی، 198 نفر نزولی و 166 رأی دهنده معادل 20 درصد نوسانات بازار را ناچیز پیش‌بینی کرده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید