بیت کوین در ایستگاه ۳۸هزار دلاری

ثبت دومین ماه منفی طلا در 2022

کدخبر: ۴۹۱۹۳۵
اقتصادنیوز: اونس طلا به‌رغم افزایش 1 درصدی دیروز، ماه آوریل را تقریباً 2 درصد کاهش ارزش به پایان رساند.
ثبت دومین ماه منفی طلا در 2022

به گزارش اقتصادنیوز ، با وجود اینکه در اکثر روزهای آوریل 2022 اونس طلا در بازارهای جهانی بالای مرز 1900 دلاری بود، با این حال این فلز گرانبها  در ماه آوریل دومین بازدهی منفی ماهانه در سال جاری را به ثبت رساند.

کاهش بازدهی ارزش اونس طلا در بازارهای جهانی در حالی اتفاق افتاد که در همین مدت شاخص دلار- این واحدپولی را در برابر شش ارز اصلی دیگر می‌سنجد- 4.6 درصد افزایش داشت. این افزایش بیشترین میزان از ژانویه 2015 تا به امروز به شمار می‌رود.

کریگ ارلام، تحلیلگر در پلتفرم معاملات آنلاین OANDA در این باره می‌نویسد :« شاخص دلار روندی صعود و کم‌سابقه را در ماه اوریل تجربه کرده است، این تحول بر فلززرد فشار ویژه‌ای را وارد کرده است. حال این سوال مطرح می شود که آیا چیزی می تواند دلار را در کوتاه مدت متوقف کند؟ اگر پاسخ به این پرسش منفی باشد، چه سرنوشتی در انتظار طلا خواهد بود؟»

در حالی که معاملات روز جمعه در ماه آوریل برای بازارها به پایان رسید، معاملات آتی طلا در ماه ژوئن در کامکس نیویورک به 1911.70 دلار رسید که 20.40 دلار یا 1.1 درصد در روز افزایش یافت. با این حال، برای ماه، 1.9٪ کاهش داشت.

gold (2)

بیت کوین ۳۸هزار دلاری

بیت کوین (BTC)  در کانال 38 هزار دلاری است، این ارز دیجیتال در حال سنجش پشتیبانی در حدود میانگین متحرک 100 هفته‌ای خود است، تحلیل‌گران بر این باورند که اگرچه روند ارزش این رمزارز با نوسانات زیادی همراه بوده است. این ارز دیجیتال می تواند تا زمانی که یک شکست یا شکست قطعی رخ ندهد، در محدوده معاملاتی موجود باقی بماند.بازدهی بیت کوین در مسیر کاهش 18 درصدی در این ماه قرار دارد و نسبت به بالاترین قیمت تاریخ خود یعنی حدود ۶۹هزار دلار که در نوامبر 2021 به آن رسیده بود، حدود 40 درصد کاهش ارزش داشته است

Screen Shot 1401-02-10 at 01.38.38

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید