دستورالعمل جدید دولت هند برای ارزهای دیجیتالی

قیمت طلا و نقره رکورد زد /نوسان اندک بیت کوین

کدخبر: ۴۹۲۶۴۵
اقتصادنیوز: وزارت فناوری اطلاعات هند صرافی‌های رمزنگاری را برای ذخیره اطلاعات کاربران به مدت 5 سال دستور داد.
قیمت طلا و نقره رکورد زد /نوسان اندک بیت کوین

براساس گزارش اقتصادنیوز، قیمت طلا و نقره در معاملات روز دوشنبه به شدت کاهش یافت و هر دو به پایین ترین حد در 2.5 ماه گذشته رسیدند.

فلزات گرانبها در اوایل این هفته تحت تاثیر نیروهای خارج مانند بازار نزولی شاخص قوی دلار آمریکا قرار گرفتند که نزدیک به بالاترین سطح 20 سال اخیر است، قرار گرفت. دو هفته گذشته هر اونس طلا در ماه ژوئن با افت 42 دلار و 50 سنت به 1869 دلار و 40 سنت رسید و نقره می کامکس نیز با افت 0.42 دلاری به 22 دلار و 62 سنت در هر اونس رسید.

نشست کمیته بازار آزاد فدرال رزرو آمریکا (FOMC) صبح سه‌شنبه آغاز می‌شود و بعدازظهر چهارشنبه با بیانیه‌ای به پایان می‌رسد.

به طور گسترده ای اعتقاد بر این است که فدرال رزرو نرخ بهره کلیدی ایالات متحده را 0.5٪ در میان بالاترین سطح تورم در 40 سال گذشته افزایش خواهد داد. گزارش ماهانه مشاغل ایالات متحده نیز صبح جمعه منتشر می شود.

بازارهای اصلی خارجی امروز شاهد اندکی کاهش قیمت نفت خام نایمکس و حدود 104.50 دلار در هر بشکه هستند. شاخص دلار آمریکا امروز به شدت بالاتر بود و خیلی کمتر از بالاترین سطح 20 ساله هفته گذشته نیست. بازدهی اسکناس 10 ساله خزانه داری ایالات متحده در حال حاضر به 2.99٪ رسیده است که بالاترین میزان در 3.5 سال اخیر است.

gold

دستور جدید دولت هند برای ارز دیجیتالی ها

وزارت فناوری اطلاعات هند به صرافی‌های رمزنگاری دستور داد که اطلاعات کاربران را به مدت 5 سال ذخیره کنند.

دستورالعمل های جدید برای ارائه دهندگان خدمات VPN و صرافی های رمزنگاری، آنها را ملزم به جمع آوری اطلاعات خصوصی مهم و همچنین الگوهای مالکیت مشتریان می کند.

تیم واکنش اضطراری رایانه ای هند (CERT-in) که زیر نظر وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات است، دستورالعمل جدیدی را در روز پنجشنبه صادر کرد که صرافی های رمزنگاری، ارائه دهندگان شبکه خصوصی مجازی (VPN) و مراکز داده را مجبور به ذخیره طیف گسترده ای از اطلاعات کرد.

بر اساس دستورالعمل جدید صادر شده، صرافی های رمزنگاری فعال در هند باید نام مشتریان، الگوهای مالکیت، اطلاعات تماس و داده های مختلف دیگر را ذخیره کنند.

درحال حاضر بیت کوین همچنان در سطح 38هزار دلار قرار دارد و نوسان اندکی را در روز تجربه کرد.

無題

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید