گزارش اقتصادنیوز از بازارهای جهانی؛

آمادگی طلا برای ثبت پایان هفته صعودی

کدخبر: ۵۲۵۸۴۱
اقتصادنیوز: بازارهای جهانی بر روی داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی آمریکا که اواخر امروز ارائه می‌شود، متمرکز شده است.
آمادگی طلا برای ثبت پایان هفته صعودی

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز  قیمت طلا سرمایه گذاران منتظر انتشار آمار جدید حقوق و دستمزد غیرکشاورزی آمریکا هستند تا بتوانند پیش‌بینی قابل قبول‌تری از تحولات آتی اقتصاد جهانی ارائه کنند.

این هفته اونس طلا از عقب نشینی نسبی ارزش دلار تا حدودی بهره برد. همچنین از سوی دیگر بازدهی خزانه داری ایالات متحده نیز کاهش یافت.

با این حال تعداد زیادی از سیگنال‌های تهاجمی از سوی مقامات فدرال رزرو باعث کاهش زیان دلار در این هفته شد. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو هشدار داده است که این بانک با افزایش شدید نرخ بهره برای مهار تورم، اقتصاد را با خطر تداوم رکود  مواجه کرد.

Screen Shot 1401-07-15 at 12.08.17

اکنون تمرکز بازار بر روی داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی آمریکا است که اواخر امروز ارائه می‌شود. در حالی که انتظار می‌رود این میزان که نشان‌دهنده سلامت بازار کار است نسبت به ماه قبل کاهش یافته باشد، هر گونه نشانه‌ای از رونق در بازار کار احتمالا به فدرال رزرو فضای بیشتری برای حفظ نرخ‌های بالا را می‌دهد.

این هفته هر اونس طلا تا حد زیادی بدون تغییر در 1712.03 دلار معامله شد، در حالی که معاملات آتی طلا در حدود 1720.25 دلار در هر اونس ثابت بود. هر دو در این هفته حدود 3 درصد افزایش داشتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید