گزارش اقتصادنیوز از بازار طلا وارز تهران

کاهش حجم تقاضا در آخرین روزهای ماه؛ پیش بینی قیمت دلار امروز 30 مرداد

کدخبر: ۵۹۳۳۱۹
اقتصادنیوز:معامله گران می گویند در روزهای پایانی ماه بازار با کمبود نقدی و بی پولی روبرو شده است.
کاهش حجم تقاضا در آخرین روزهای ماه؛ پیش بینی قیمت دلار امروز 30 مرداد

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت دلار در معاملات پشت خطی دیشب در محدوده 48 هزار و 750 تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با عصر روز یکشنبه نوسان کاهش را نشان می دهد.قیمت دلار هرات عصر دیروز در حول و حوش 48هزار و 700 تومان معامله شد و در بازار شبانه هم نوسان قابل ملاحظه ای را ثبت نکرد. 

معامله گران می گویند در روزهای پایانی ماه بازار با کمبود نقدی و بی پولی روبرو شده است. به عقیده آنها نکته مهم بازار، کاهش حجم تقاضا به دلیل خالی شدن جیب خریداران در بازار فردوسی به دلیل روزهای پایانی ماه است‌ و تا زمانی که پول وارد بازار نشود احتمالا دلار نوسان معناداری را تجربه نخواهد کرد.

فنی‌های بازار معتقدند  قیمت دلار امروز  دوباره برای از دست دادن سطح حمایتی 48 هزار و 600 تومان تلاش خواهد کرد و حمایت بعدی بین 48 هزار و 300 تا 48 هزار و 450 تومان خواهد بود. اگر قیمت  دلار هرات  این سطوح را از دست ندهد می‌توان شاهد افزایش خرید در بازار بود. عده‌ای از فنی‌ها معتقدند  قیمت دلار امروز  می‌تواند در ابتدا یک کاهش دهد و پس از برخورد به حمایت افزایشی شود. در بازار دبی هم سطح حمایت مهم از نظر فنی‌ها 13 هزار و 400 تومان است.

حمایت مهم آبشده هم حوالی 9 میلیون و 850 هزار تومان است که اگر زیر 9 میلیون و 750 هزار تومان تثبیت بدهد می‌تواند تا حوالی 9 میلیون و 400 هزار تومان پایین برود.
 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید