دور دنیا؛

تب ثبات، دینار عراق را گرفت/ درهم امارات تنها نرخ کاهشی بازار ارز/ لیر ترکیه چند؟

کدخبر: ۶۳۲۱۹۸
اقتصادنیوز: پایان معاملات بازار ارز تهران امروز حکایت از شیب نزولی قیمت درهم امارات داشت؛ در مقابل قیمت ریال عمان در جریان معاملات امروز صعودی بوده است.
تب ثبات، دینار عراق را گرفت/ درهم امارات تنها نرخ کاهشی بازار ارز/ لیر ترکیه چند؟

به گزارش اقتصادنیوز، عراق یکی از مقاصد پرتردد میان ایرانیان در ایام نوروز است و بسیاری، از فرصت تعطیلات ابتدای سال استفاده می کنند زیارت عتبات عالیات را تجربه کنند.

برقراری پروازهای مستقیم از تهران به نجف و کربلا؛ دو مقصد اصلی زائران ایرانی نقش مهمی را در سهولت این سفر ایفا کرده است و به گفته سیدکمال هادیانفر، معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی در ایام نوروز فروش چارتری بلیت هواپیما برای سفرهای داخلی و سفرهای بین‌المللی مقاصد زیارتی به ویژه نجف انجام نخواهد شد.

اما برای سفر به کشور عراق نیاز است از ارزش واحد پول رسمی این کشور در آستانه سفر مطلع شوید. طبق آنچه در معاملات بازار ارز تهران گذشت؛ هر دینار عراق امروز را در حالی به پایان رسانده که نسبت به روز گذشته تغییر قیمتی را تجربه نکرده و 45 تومان نرخ گذاری و معامله شد.

قیمت دینار عراق روز گذشته با افزایش نه چندان محسوس دو تومانی در بازار همراه شده بود.

قیمت لیر ترکیه در بازار امروز 13 اسفند 1402

قیمت لیر ترکیه در پایان فعالیت امروز بازار ارز تهران روندی مشابه هر دینار عراق تجربه کرد و بدون آنکه تغییری داشته باشد، 1890 تومان نسبت به روز پیش ارزش گذاری و فروخته شد.

همچنین نرخ برابری هر لیر ترکیه با دلار آمریکا امروز در بازار ارز 0.032 بود که نسبت به روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

خبر مرتبط
قیمت یورو، دلار و درهم امروز یکشنبه 13 اسفند 1402/ یورو صعودی شد +جدول

اقتصادنیوز:یورو در صرافی ملی، امروز به ۴۶,۵۳۰ (چهل و شش هزار و پانصد و سی ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۰۸ درصدی داشته است.

قیمت امروز درام ارمنستان

همچنین قیمت هر درام ارمنستان در معاملات امروز 147 تومان بود؛ نرخی که حکایت از ثبات قیمت واحد پول رسمی کشور ارمنستان در بازار ارز تهران دارد. هر درام روز گذشته هم با همین نرخ معاملات را به پایان رسانده بود.

نرخ درهم امارات در بازار امروز

امروز همچنین هر درهم امارات در جریان مبادلات معامله گران ارزی، 16100 تومان نرخ گذاری شد که نسبت به روز گذشته افت 40 تومانی را تجربه کرده است. این در حالیست که قیمت هر درهم امارات در پایان فعالیت روز گذشته بازار ارز تهران صعودی بود.

قیمت ریال عمان؛ امروز

پایان معاملات امروز بازار حکایت از روند افزایشی برای هر ریال عمان داشت که با تجربه رشد 80 تومانی نسبت به روز پیش؛ 154690 تومان ارزش گذاری شد. این کمترین میزان افزایش برای هر ریال عمان طی هفته گذشته است.

هر ریال عمان در بازار ارز روز گذشته رشد 2360 تومانی را تجربه کرده بود و رکورددار بیشترین میزان افزایش در میان نرخ ‌‌های بازار بود.

ریال عمان

آخرین نرخ منات آذربایجان در بازار

در میان کشورهای همسایه ایران در شمال؛ ارزش منات؛ واحد پول رسمی کشور جمهوری آذربایجان امروز در بازار ارز تهران سیر صعودی را در پیش گرفت و 34900 تومان مبادله شد تا افزایش 10 تومانی را تجربه کرده باشد.

همچنین نرخ برابری هر منات آذربایجان با دلار آمریکا در بازار ارز تهران 0.59 بود، این در حالیست که این نرخ روز گذشته 0.588 بود.

منات آذربایجان

آخرین قیمت لاری گرجستان

امروز در پایان معاملات بازار هر لاری گرجستان 22540 تومان خرید و فروش شد که نسبت به آنچه در معاملات روز پیش گذشت؛ افزایش نامحسوس 10 تومانی را در پیش گرفته است. هر لاری روز گذشته هم بازار را با روند صعودی به پایان رسانده بود.

بازار ارز تهران در حالی امروز را به شب رساند که شاهد تنوع نوسانات ارزها بود؛ لیر ترکیه، درام ارمنستان و دینار عراق امروز را بدون تغییر نسبت به روز گذشته سپری کردند و لاری گرجستان، ریال عمان و منات آذربایجان هم بر روند صعودی پافشاری کردند. درهم امارات هم تنها نرخ کاهشی امروز بازار ارز تهران بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید