چرا ایران‌خودرو پیش فروش می‌کند؟

کدخبر: ۲۲۰۴۱۴
اقتصادنیوز؛ ورود به بحث احتکار خودروسازان از سوی مجلس شورای اسلامی جرقه ای برای تحرک و فروش محصولات این خودروسازان به صورت پیش فروش و تخلیه انبارهای خود از خودروهای احتکار شده از سوی خودشان است.
چرا ایران‌خودرو پیش فروش می‌کند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ پس از اعلام قیمت های جدید خودروهای داخلی از سوی شورای رقابت، روزهای گذشته طبق روال هر ساله، ایران خودرو و سایر خودروسازان طرح پیش فروش ویژه عید سعید فطر را در رسانه ها مطرح کردند تا مشتری ها مورد نظر خود را در این بازه زمانی جذب و محصولات خود را به فروش برسانند.

مصطفی خان کرمی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در این باره اظهار کرد: در راستای انجام تعهدات مبنی بر عرضه محصولات و تامین نیاز مصرف کنندگان حقیقی بازار، فروش ویژه محصولات ایران خودرو (مرحله دوم فروش ویژه عید فطر) در قالب روش ‌های "پیش فروش و فروش قطعی"، روز یکشنبه 27 خرداد اجرا خواهد شد.

وی توضیح داد که ایران خودرو در راستای مبارزه با دلالان و واسطه های سودجو، به صورت گسترده نسبت به فروش محصولات خود اقدام خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در فروش های آتی ایران خودرو، بیش از 100هزار دستگاه خودرو در روش های مختلف عرضه خواهد شد.

خان کرمی با بیان اینکه ایران خودرو با عرضه مرتب و مداوم محصول به بازار، نیاز مشتریان را تأمین کرده است، گفت: دلیلی برای نگرانی و عجله برای خرید محصول از بازار آزاد وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی قیمت های فروش ویژه محصولات ایران خودرو مطابق لیست قیمت این تولیدکننده بوده و هیچ یک از نمایندگی ها اجازه دریافت وجه اضافه از مشتریان را ندارند. بر همین اساس مشتریان می توانند در صورت مشاهده چنین مواردی، با شماره تلفن 096440 تماس گرفته و موضوع را گزارش دهند.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تاکید کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته مشتریان حقیقی دغدغه ای برای خرید خودرو از بازار آزاد نخواهند داشت و می توانند با خیالی آسوده از طریق پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو و یا نمایندگی های مجاز ایران خودرو یکی از روش های فروش پیش بینی شده را انتخاب و نیاز خودرویی خود را برطرف کنند.

گفتنی است دور دوم فروش ویژه محصولات ایران خودرو به مناسبت عید سعید فطر از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 27 خرداد آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات شرکت ایران خودرو و یا نمایندگی های مجاز سراسر کشور نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید