استفاده مجدد از کارت سوخت میزان قاچاق را کاهش می دهد

کدخبر: ۲۵۱۹۹۲
اقتصادنیوز: وزیر نفت با اعلام اینکه در استفاده مجدد از کارت سوخت می‌خواهیم جلوی قاچاق سوخت را بگیریم تاکید کرد که بحث‌مان اصلا افزایش قیمت یا سهمیه بندی بنزین نیست.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، بیژن نامدار زنگنه صبح امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که به چه دلیل مسعود کرباسیان را برای ریاست شرکت ملی نفت انتخاب شد، گفت: خیلی کار خوبی کردیم، او بهترین فردی بود که می توانستیم انتخاب کنیم.

وی درباره آخرین جزئیات برای استفاده مجدد از کارت سوخت، اظهار کرد: شرکت پخش اطلاعیه داده که کسانی که کارت سوخت را گم کرده اند، تصمیم بر این شده که در زمانی که در آینده اعلام می‌شود همه  کارت، سوخت بگیرند؛ چرا که می خواهیم جلوی قاچاق سوخت را بگیریم و بحث‌مان اصلا افزایش قیمت یا سهمیه بندی نیست و از شنبه سوم آذر تا 24 همان ماه مشخصات را بگویند تا کارت برایشان صادر شود.

وی در پاسخ به پرسشی درباره احتمال افزایش قیمت‌ حامل های انرژی، گفت: این بحث باید در مجلس مطرح شود و در آنجا تصمیم گیری کنند.

زنگنه همچنین تاکید کرد: نمی گوییم ارائه کارت سوخت به تنهایی می تواند جلوی قاچاق سوخت را بگیرد، اما میزانش را کاهش می دهد.

وزیر نفت در پاسخ به پرسش ایسنا درباره احتمال کاهش تولید بنزین به دلیل افزایش تحریم ها، گفت: نه، این موضوع هیچ تاثیری در تولید بنزین ندارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید