جهش بیش از ۳ هزار واحدی شاخص بورس

کدخبر: ۲۵۳۹۷۰
اقتصادنیوز: شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات یازدهمین روز از آذر ماه با رشد بیش از ۳ هزار و ۲۸۴ واحدی به پله ۱۶۳ هزار و ۱۳۸ واحدی رسید.
جهش بیش از ۳ هزار واحدی شاخص بورس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری میزان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات یازدهمین روز از آذر ماه با رشد بیش از ۳ هزار و ۲۸۴ واحدی به پله ۱۶۳ هزار و ۱۳۸ واحدی صعود کرد.

در معاملات امروز تعداد ۱ هزار و ۵۴۷ سهم اوراق بهادار به ارزش ۴ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۷۰۲ ریال در بیش از ۱۱۲ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۹۵۶ واحد، شاخص بازار اول ۲۶۶۲ واحد، شاخص آزاد شناور ۳۹۳۱ واحد، شاخص بازار دوم ۵۳۶۷ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۲۶۰ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۱۸۳ واحد رشد را تجربه کرد.

نماد‌های پربیننده معاملات امروز نماد‌های بانک ملت، سایپا، پالایش نفت اصفهان، بانک تجارت، فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی شازند، پتروشیمی پارس با روند صعودی به کار خود پایان داد.  

*معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با افزایش بیش از ۵۶ واحدی به پله ۱۷۷۴ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد یک هزار و ۴۸۹ سهم اوراق بهادار به ارزش ۵ میلیون و ۹۶۳ هزار و ۲۲۰ ریال در بیش ۱۰۹ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های سنگ آهن گهر زمین، صنایع ماشین‌های اداری ایران،  تولیدات پتروشیمی قائد بصیر، سهامی ذوب آهن اصفهان،  گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی،  پتروشیمی زاگرس و تجارت الکترونیک کیش با روند مثبت به کار خود پایان دادند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید