توزیع ۲۵۰ سبد غذایی بین مددجویان بهزیستی

کدخبر: ۲۷۴۲۲۲
اقتاصدنیوز : معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان جنوبی گفت:۲۵۰ سبد غذایی در اجرای طرح کمپین لبخند مهربانی عیدانه بین مددجویان و معلولان نیازمند توزیع شد.

به گزارش  اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،رحیمی معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال  بهزیستی  خراسان جنوبی گفت:۲۵۰  سبد غذایی  در اجرای طرح کمپین لبخند مهربانی عیدانه بین مددجویان و معلولان نیازمند زیرپوشش بهزیستی استان توزیع شد.

وی افزود:این سبد‌ها شامل  ۱۰ کیلوگرم برنج، ۳ بطری روغن مایع، ۳ بسته ماکارانی، نیم کیلوگرم چای، ۳ کیلوگرم قند و یک جعبه شیرینی است که بین مددجویان و معلولان زیر پوشش بهزیستی در شهر‌های درمیان، نهبندان و زیرکوه توزیع شد.

رحیمی گفت: از این تعداد ۸۵ سبد به مددجویان درمیان،  ۸۵ سبد به مددجویان بهزیستی نهبندان و ۸۰ سبد معیشت بین مددجویان و معلولان کم بضاعت زیرکوه توزیع شد.

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی خراسان جنوبی ارزش این بسته‌ها را ۳۵ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: همچنین ۱۵۰ دست البسه و پوشاک دخترانه و پسرانه نیز به ارزش ۱۵ میلیون تومان از محل کمک‌های کمپین لبخند مهربانی عیدانه تهیه شده که به زودی بین معلولان و مددجویان ۶ شهرستان در مناطق کم برخوردار استان توزیع خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید