استفاده از زبان انگلیسی درعلائم راهنمایی و رانندگی ژاپن !

کدخبر: ۱۶۵۴۵۶
ژاپنی ها به زبان و فرهنگ اصیل خود بهای زیادی می دهند و استفاده از زبان مادری را درهر نقطه ایی از جامعه ترجیح می دهند.اما آنها به دلیل ورود توریست ها برای یک رویداد ورزشی مجبور شدند برای اولین بار از زبان دیگری استفاده کنند.
استفاده از زبان انگلیسی درعلائم راهنمایی و رانندگی ژاپن !

اولین علائم رانندگی به زبان انگلیسی در شهر توکیو رونمایی شدند. این علائم برای راحت‌تر شدن کار توریست‌های در زمان برگزاری المپیک و پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ نصب می‌شوند.

به‌ گزارش ‌ایسنا و به نقل از Inside the games، پلیس ژاپن از علائم جدید راهنمایی و رانندگی در شهر توکیو استفاده می‌کند که ترجمه انگلیسی دارند. این هفته‌ از این علائم رونمایی شده و آنها نصب خواهند شد.

۱.۷۰ میلیون تابلوی ایست و هزار تابلوی کاهش سرعت در ژاپن وجود دارد که به تدریج جایگزین خواهند شد. بیشتر تابلوهای ایست در ژاپن به شکل مثلث هستند و ممکن است که برای خارجی‌ها این مساله گیج کننده باشد.

در سال ۲۰۱۲ ارزیابی شده بود به دلیل ناآشنا بودن خارجی‌ها با علائم راهنمایی و رانندگی ژاپن، در سال ۱۷۸ تصادف اتفاق می‌افتد. سال ۲۰۱۵ این رقم به ۲۱۶ تصادف افزایش یافت. در سال ۲۰۱۶ نیز ۲۴ میلیون خارجی از ژاپن دیدن کردند. این احتمال داده شده که در سال ۲۰۲۰ این رقم افزایش یابد

تیتر یک
اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
کارگزاری مفید