وضعیت قرمز در تیم تراکتور سازی

کدخبر: ۱۶۶۵۰۴
در شرایطی که تیم فوتبال تراکتور سازی با حکم فیفا،در فصل آینده نمی تواند بازیکنی را جذب کند برخی از بازیکنان این تیم تمایلی به ادامه همکاری در فصل آینده ندارند و قصد جدایی از این باشگاه را دارند.
وضعیت قرمز در تیم تراکتور سازی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه تراکتورسازی به خاطر محرومیت از فعالیت در فصل نقل‌وانتقالات نمی‌تواند برای فصل آینده بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد. تراکتورسازان فقط می‌توانند قرارداد بازیکنان فعلی‌ خود را تمدید کرده و در فصل آینده نیز با همین بازیکنان کار کنند.

چیزی که بازیکنان تراکتورسازی در حال حاضر از آن ناراحت هستند، طرح صحبت‌هایی مبنی بر تمدید نشدن قراردادهاست. در حال حاضر برخی از بازیکنان تراکتورسازی که در پایان فصل قراردادشان به اتمام خواهد رسید، پس از انجام مذاکرات با برخی تیم‌های لیگ برتری، حتی تیم سال بعدی‌شان را هم انتخاب کرده‌اند. آنها تمایلی به تمدید قرارداد با تیم تراکتورسازی ندارند.در این شرایط بازیکنانی که خدمت سربازی آنها نیز به اتمام می رسد اجباری برای ماندن در این تیم ندارند و می توانند بعنوان بازیکن آزاد به هر تیم دیگری ملحق شوند. این موضوع از حالا وضعیت تراکتورسازان را برای فصل بعد وخیم کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید