نظر مظلومی در مورد سرمربیگری علی کریمی؛ از بد جایی شروع کرد!

کدخبر: ۱۷۴۳۸۸
پرویز مظلومی، سرمربی سابق استقلال می‌گوید که هواداران از این تیم در فصل جدید لیگ برتر قهرمانی می‌خواهند.
نظر مظلومی در مورد سرمربیگری علی کریمی؛ از بد جایی شروع کرد!

مظلومی در مصاحبه با ورزش سه، در خصوص عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت: استقلال خریدهای خوبی انجام داده و نسبت به فصل گذشته قوی‌تر شده است. استقلال در همه پست‌ها بازیکن جوان و باتجربه دارد و تیم امسال واقعا خوب است. بازیکنانی مثل منتظری، جباری، شجاعیان، بیت‌سعید، شهباززاده و ... می‌توانند کمک شایانی به استقلال کنند و از طرفی با این بازیکنان توقعات هواداران هم بالا است و آنها امسال از تیمشان قهرمانی می‌خواهند.

مظلومی در قسمت دیگری از حرف‌هایش از اهمیت نقش جوان‌های استقلال در این تیم می‌گوید: من به عنوان یک دلسوز و پیشکسوت استقلال توصیه‌ای به منصوریان دارم. او پارسال به جوان‌ها اعتماد کرد البته ما روی این جوان‌ها سرمایه‌گذاری کردیم که بعدها  از آن استفاده شد و حالا آنها می‌توانند بیشترین بازدهی را داشته باشند. به منصوریان توصیه می‌کنم جوان‌ها را فراموش نکند چون آنها فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتند و در کنار باتجربه‌های استقلال می‌توانند بدرخشند.

او می افزاید: مردم هم دوست دارند از مکتب و تیم‌های پایه خودشان بازیکن داشته باشند. جوان‌هایی مثل نورافکن، اسماعیلی، حسینی و خیلی های دیگر می‌توانند به استقلال کمک کنند. خدا را شکر که مصدومیت روزبه هم برطرف شده و او هم می‌تواند استقلال را همراهی کند.

از مظلومی در خصوص مربیگری علی کریمی در نفت‌تهران سوال می‌کنیم که او می‌گوید: کریمی یک بازیکن مهم و بزرگ بود که تجربیات زیادی در رده ملی و باشگاهی به دست آورد. او با مربیان بزرگی کار کرده که می‌تواند از آنها استفاده کند. من علی را خیلی دوست دارم ولی معتقدم او در بدجایی کارش را شروع کرد. در نفت‌تهران همه چیز روی هواست و هیچ چیز مشخص نیست. من دوست ندارم ستاره‌هایی مثل کریمی یا فرهاد مجیدی بسوزند و امیدوارم آنها راهشان را درست انتخاب کنند.

او در پایان گفت: درگذشت مفسر و گزارشگر زبده ورزش ایران آقای بهمنش را به فوتبالی ها، اهالی رسانه و خانواده این مرحوم تسلیت می‌گویم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید