گوشی خود را به یک کامپیوتر تبدیل کنید!

کدخبر: ۱۸۲۱۵۸
سامسونگ هم‌زمان با عرضه گلکسی S8 و S8 پلاس، دکس (Dex) را عرضه کرده بود و اکنون پس از عرضه نوت ۸ تصمیم گرفت داک مخصوص خود را به‌روز کند.
گوشی خود را به یک کامپیوتر تبدیل کنید!

دکس سامسونگ ابزار موبایلی است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند به‌راحتی گوشی هوشمند خود را به کامپیوتر متصل کنند. دکس در زمان عرضه گلکسی S8 و S8+ به بازار آمد. حال با عرضه نوت ۸، سامسونگ تصمیم گرفته تا قابلیت‌های بیشتری به دکس اضافه کند تا کاربران راحت از آن استفاده کنند.

از جمله قابلیت‌های اضافه‌شده در به‌روزرسانی دِکس سامسونگ می‌توان به قابلیت استفاده از ابزار برای ویدئو کنفرانس، نمایش تمام برنامه‌ها، پشتیبانی بیشتر سامسونگ و پشتیبانی از صفحه‌نمایش‌های بزرگ و به‌روزرسانی امنیتی اشاره کرد.

قابلیت‌های بازی در Dex جدید ارتقا پیدا کرده است و حالا کاربران می‌توانند در صفحه‌نمایش‌های بزرگ با استفاده از این داک، بازی های نصب شده روی گوشی خود را به‌ راحتی اجرا کنند.

از این به بعد برای برگزار کردن کنفرانس ویدئویی دیگر نیازی نیست که حتماً به یک کامپیوتر دسترسی داشته باشید تنها یک مانیتور و ماوس کافی است تا گوشی هوشمند شما به کامپیوتر تبدیل شود. در به‌روزرسانی جدید دکس از اپلیکیشن هایی نظیر GoToMeeting،Zoom و BlueJeans پشتیبانی شده است.

پس از اتصال گلکسی S8،S8+ و نوت ۸ به دکس موبایل شما تبدیل به یک کامپیوتر می‌شود و شما بر روی صفحه‌نمایشی بزرگ تجربه استفاده بی‌عیب و نقص از یک کامپیوتر را خواهید داشت.

سامسونگ از معدود شرکت‌هایی است که در تولید ابزاری برای یکسان کردن پلتفرم‌های گوشی هوشمند و ویندوز موفق بوده است. تنها کافی است با استفاده از پورت‌های USB پشت دکس ماوس، کیبورد و صفحه‌نمایش را به داک متصل کنید تا Dex نقش کیس را برای شما بازی کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید