ناصری درباره نامه مذاکره با ترامپ گفت:

این امضای اصلاحات نیست

کدخبر: ۲۲۱۱۳۵
اقتصادنیوز؛ عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: امضا کنندگان نامه مذاکره با ترامپ هیچ انتساب تشکیلاتی با جبهه و جریان اصلاحات ندارند.
این امضای اصلاحات نیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ عبدالله ناصری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: امضا کنندگان نامه مذاکره با ترامپ هیچ انتساب تشکیلاتی با جبهه و جریان اصلاحات ندارند. در مجموع دیدگاه تمام بزرگان جریان اصلاحات در  شرایط فعلی با توجه به خصوصیات ترامپ این نامه را ضروری نمی دانستند.

وی ادامه داد: هنوز هم این نامه را ضروری نمی‌دانند؛ اگر چه اصلاح‌طلبان نفس مذاکره را هیچ وقت رد نکردند. آن ها از دهه هفتاد چه در مجلس ششم و چه در دولت اصلاحات همیشه می گفتند در چارچوب قانون و منافع ملی می‌شود مذاکرات را پیش برد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب سپس گفت: طلایی ترین دورانی که می گفتند می شود مذاکره مستقیم را پیش برد دوران ریاست جمهوری اوباما بود که آن هم از دست رفت .

وی یادآور شد: نفس مذاکره مطلوب است اما در شرایط فعلی مصلحتی در این کار نیست؛ با توجهه به ویژگی‌های ترامپ اصلا این امر منطقی نیست.

ناصری یادآور شد: اشاره می کنند که آقای کرباسچی زیر این نامه را امضا کرده‌اند اما تا جایی که ما اطلاع داریم این موضوع را اصلا در شورای سیاسی و شورای مرکزی حزب کارگزاران  مطرح نکرده‌اند و شخصا امضا کرده‌اند.

وی در پایان گفت: هیچ تردیدی ندارم که اگر این موضوع را آقای کرباسچی در شورای حزبشان مطرح می کردند با توجه به آشنایی که با اعضای باتجربه این حزب دارم این موضوع تصویب نمی شد و مخالفت می کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید