روایت جعفرزاده از پشت پرده طرح منع بکارگیری بازنشستگان

کدخبر: ۲۲۷۹۸۷
اقتصادنیوز: یک عضو مجلس شورای اسلامی در مخالفت با قانون ممنوعیت بازنشستگان گفت: چیزهای دیگری در پشت این قانون وجود دارد و مشخص نیست جوانان بعداز این تصویب به کار مشغول شوند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی:

پشت طرح منع بکارگیری بازنشستگان خبرهای دیگری است/ در حال حذف ایثارگران در سازمان‌ها و نهادها هستند

[پشت طرح منع بکارگیری بازنشستگان خبرهای دیگری است/ در حال حذف ایثارگران در سازمان‌ها و نهادها هستند]

 

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در مخالفت با طرح منع بکارگیری بازنشستگان با بیان این که من زیاد به این طرح خوشبین نیستم و فکر می‌کنم با تصویب آن باز هم جوانان نتوانند بر سر امور قرار بگیرند، گفت: معتقدم دست‌هایی در این زمینه در پشت پرده وجود دارد که باید آن‌ها را دید.

وی ادامه داد: قوانینی که وضع می‌شود سمت و سویش به سوی است که جامعه ایثارگری را رفته رفته از کلیه سازمان‌ها و نهادهای کشور حذف خواهد کرد. من قبلا هم خواهش کرده بودم که بازنشستگان ایثارگر موضوع خاص خودشان را داشته باشند و جانبازان، آزادگان و فرزندان خانواده شهدا با قوانین خودشان به کار گرفته شوند .

نماینده مردم رشت در دهمین مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آقای رئیس در مجلس جوی راه افتاده است نسبت به حذف جامعه ایثارگران که صرفا بحث بازنشستگان هم نیست. آقای دکتر شواهد چیزی دیگری است. 50 درصد  رابه 25 درصد تقلیل می‌دهند، حوزه ایثارگران هرمی است و برای آن باید به قوانین خود ارجاع داده شوند.

وی خاطرنشان کرد: ایثارگران سرمایه کشور هستند و آن موقع که جنگ بود رفتند آنان از منابع انقلاب و کشور هستند، آنان سالم‌ترین افراد جامعه‌اند و کمترین فساد را دارند .

لاریجانی در پاسخ به جعفرزاده گفت: ما چنین جوی را نمی‌بینیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید