بهترین غذای رژیمی

کدخبر: ۲۳۶۸۳۸
اقتصادنیوز: سوپ از آنجایی که حجم معده را پر میکند تا حدود زیادی میتواند جلوی اشتها را بگیرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پندار آنلاین سوپ از آنجایی که حجم معده را پر میکند تا حدود زیادی میتواند جلوی اشتها را بگیرد زمانی که میخواهید شروع به رژیم گرفتن کنید کم کردن میزان غذایی که میخورید اجتناب ناپذیر است – اما دلیل اصلی اینکه انجام بیشتر رژیم ها به بیش از یک هفته نمیرسد احساس گرسنگی است.

سوپ از آنجایی که حجم معده را پر میکند تا حدود زیادی میتواند جلوی اشتها را بگیرد

زمانی که میخواهید شروع به رژیم گرفتن کنید کم کردن میزان غذایی که میخورید اجتناب ناپذیر است – اما دلیل اصلی اینکه انجام بیشتر رژیم ها به بیش از یک هفته نمیرسد احساس گرسنگی است که باید در طول روز تحمل کرد.

خبر خوب این است که میتواند بدون اینکه کالری اضافی استفاده کنید گرسنگی را کنترل کنید. در حقیقت خوردن بعضی از غذاها باعث میشود مغز سیگنال دریافت کند مبنی بر اینکه بدن به اندازه کافی غذا گرفته است و اشتها دیگر باید خاموش شود.

با خوردن غذاهایی که در این لیست به شما معرفی میکنیم فریاد بستنی را که اسم شما را صدا میزند را دیگر نخواهید شنید.

سیب

دبرا وین متخصص تغذیه و رژیم های غذایی میگوید حدود نیم ساعت قبل ازوعده ی غذایی اصلی یک سیب میل کنید، فیبر و آب موجود در سیب باعث میشود احساس سیری کنید و اشتها کنترل شود.

لوبیا، نخود، عدس

پالس های غذایی مانند نخود، عدس، لوبیا، نخود فرنگی غذاهای خارق العاده ای هستند که غنی از پروتئین و همچنین سرشار از فیبر، آنتی اکسیدان ها، ویتامین B و آهن نیز هستند. خوردن مقدار زیادی از این نوع غذاها کمک میکند بتوانید اشتهای خود را کنترل کنید.

بر اساس تحقیق متا آنالیزی که اخیرا انجام شد و نتایجش در مجله چاقی منتشر شد محققان به این نتیجه رسیدند که افراد پس از خوردن وعده های دارای حبوبات برای مدت بیشتری احساس سیری میکنند.

سوپ

در یک تحقیق مشخص شد افرادی که قبل از وعده ی اصلی یک کاسه سوپ کم کالری بر پایه ی آب مرغ میل میکنند ۲۰% کالری دریافتیشان از آن وعده کاهش پیدا میکند.

سوپ از آنجایی که حجم معده را پر میکند تا حدود زیادی میتواند جلوی اشتها را بگیرد و جالب اینجاست که این کار را در عین کم کالری بودن انجام میدهد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید