۵ فوتبالیست بیرون مانده لیگ برتر ایران

کدخبر: ۲۳۷۱۸۶
اقتصاد نیوز:در پرستاره‌ترین فصل سال‌های اخیر لیگ برتر، جای خالی نام ۵ بازیکن هنوز به چشم می‌آید.
۵ فوتبالیست بیرون مانده لیگ برتر ایران

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود، در روزهای پایانی نقل و انتقالات لیگ برتر،‌ قراردادهای بزرگی امضا شد. بازیکنان مهمی مثل حاج‌صفی جابجا شدند و لیست تیم‌ها، با ستاره‌ها پر شد اما باز هم نام چند بازیکن، پای قرارداد با هیچ باشگاهی نبود. ستاره‌هایی که بعضی از آن‌ها، هنوز پیشنهاد قابل توجهی دریافت نکردند و بعضی دیگر، با وجود پیشنهادهای خوب قصد دارند به عنوان بازیکن آزاد، فعلا منتظر بمانند و شانس‌شان را برای گزینه‌های بهتر امتحان کنند.

در بین این بازیکنان، نام ۵ نفر شاید بیشتر به چشم بیاید. یک نفر از آن‌ها سال‌ها بازیکن استقلال بوده، یکی در پرسپولیس بازی می‌کرده و همین دو ماه قبل بازیکن فیکس تیم ملی در جام جهانی بود و یکی دیگر، همین حالا هم بازیکن استقلال محسوب می‌شود اما دیگر اجازه بازی برای این تیم را ندارد.

۵- امیرحسین صادقی

در فصل نقل و انتقالات انواع و اقسام پیشنهادات را برای بازگشت به استقلال داد اما مسئولان باشگاه با او قرارداد نبستند. صادقی هم هنوز به باشگاهی نرفته و بدون تیم مانده است. حتی خبری از مذاکره جدی و توافق صادقی با تیمی شنیده نمی‌شود و بعید نیست مجبور شود حداقل تا نیم فصل از فوتبال دور بماند.

۴- جابر انصاری

پس از سه سال حضور در استقلال، باشگاه او را در لیست بازیکنان این فصل قرار نداد و اوضاع پیچیده‌ای دارد. از طرفی تا نیم فصل، نمی‌تواند با باشگاه جدیدی قرارداد ببندد و از یک طرف هم می‌خواهد با شرکت در تمرینات، تمام حق و حقوقش که مبلغ بالایی هم هست را بگیرد. به هر حال تا نیم فصل، انصاری با پیراهن هیچ تیمی در لیگ برتر بازی نخواهد کرد.

۳- رحیم زهیوی

فصل را با نمایشی عالی و پاس گل مقابل سپیدرود شروع کرد اما در اتفاقی باورنکردنی، در هفته پنجم از تیم جدا شد. زهیوی و دایی، خیلی زود به اختلاف خوردند و او از هفته سوم مقابل ذوب آهن روی نیمکت نشست. پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات هم توانست اجازه جدایی بگیرد. حالا زهیوی می‌تواند بدون مشکل، با هر تیمی دلش می‌خواهد قرارداد ببندد اما پس از آن، تا آخر فصل امکان تغییر باشگاه نخواهد داشت.

۲- محمدرضا اخباری

لیگ پانزدهم با رفتن به تراکتورسازی تبدیل به ستاره لیگ برتر و یکی از اسامی ثابت لیست کی‌روش شد. اخباری پس از دو سال درخشش در تراکتور و با پایان دوران خدمت، به سایپا برگشت و مسئولان سایپا حاضر نشدند رضایتنامه او را به تراکتورسازی بدهند. با این حال اخباری در سایپا بیشتر از ترکیب اصلی، نیمکت ذخیره‌ها و سکونشینی را دید و سه روز قبل تازه توانست رضایتنامه‌اش را بگیرد. او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد، در میانه فصل باشگاه جدیدی برای خودش پیدا کند.

۱- رامین رضاییان

تا قبل از سفر مشهور به ترکیه برای پیوستن به ریزه اسپور، اوضاع خوبی در فوتبال ایران داشت. پس از آن اما، فراز و نشیب زیادی پیدا کرد و این فصل هم هنوز بدون تیم است. رضاییان اوایل لیگ شانزدهم به پرسپولیس برگشت، اواخر فصل اخراج شد، فصل پیش به بلژیک رفت و این فصل هنوز با تیمی تمرین نمی‌کند. تراکتورسازی، جدی‌ترین مشتری رامین محسوب می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید