آمادگی حیرت انگیز سید جلال حسینی در 37 سالگی +عکس

کدخبر: ۲۳۷۶۴۳
​اقتصاد نیوز:سیدجلال حسینی کاپیتان و مدافع تیم پرسپولیس تهران در آخرین ماه های 36 سالگی اش، از آمادگی بدنی بالایی برخوردار است.
آمادگی حیرت انگیز سید جلال حسینی در 37 سالگی +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ورزش سه، از زمان حضور سیدجلال حسینی در خط دفاع تیم پرسپولیس، آن ها عملکرد دفاعی بسیار خوبی داشته اند. پرسپولیسی ها سه فصل متوالی بهترین خط دفاع لیگ شدند و در لیگ هجدهم نیز تنها یک گل خورده اند؛ بدون شک تمام ارکان دفاعی در این موفقیت ها نقش دارند اما کمتر کسی است که سیدجلال را مهم ترین عنصر دفاعی پرسپولیس نداند.

حسینی که بیش از یک دهه سابقه ملی، 3 حضور در جام ملت ها و یک جام جهانی را در کارنامه دارد، در فهرست تیم ملی برای جام جهانی حضور نداشت و همین موضوع تعجب همگان را برانگیخت. این اتفاق در حالی رقم خورد که حدود یک ماه پس از جام جهانی، سیدجلال بهترین مدافع لیگ برتر شد!

 

به هر روی به نظر می رسد کی روش تصمیمش را گرفته و سیدجلال را دیگر به تیم ملی دعوت نخواهد کرد اما پرسپولیس همچنان می تواند از پتانسیل فنی و اخلاقی بالای این بازیکن بهره ببرد. این تصویر از او در حالی به ثبت رسید که حسینی 36 سال و 7 ماه سن دارد و یکی از مسن ترین بازیکنان لیگ محسوب می شود. چند هفته قبل نیز تصویر پرش او در دیدار مقابل صنعت نفت، سروصدا کرده بود.

سیدجلال حسینی حالا به عنوان راهبر تیم و خط دفاعی پرسپولیس، وظیفه کلین شیت حساس برابر الدحیل را روی دوشش احساس می کند؛ کلین شیتی که اگر با برد و صعود همراه شود، او را به اولین کاپیتان تیم ایرانی تبدیل خواهد کرد که دو فصل پیاپی بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را تجربه می کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید