یک مقام ارشد نظامی خبر داد؛ سپرده شدن برخی از مفسدان اقتصادی به جوخه اعدام

کدخبر: ۲۳۸۰۸۱
اقتصادنیوز؛ مرتضی قربانی، مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تعدادی از مفسدین اقتصادی دستگیر شده اند که برخی از آنها به جوخه اعدام سپرده خواهند شد.
یک مقام ارشد نظامی خبر داد؛ سپرده شدن برخی از مفسدان اقتصادی به جوخه اعدام

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مدیریت کشور باید جهادی باشد و در شرایط کنونی همه ما مسئول هستیم تا بتوانیم از این گردنه تاریخی عبور کنیم.

سردار مرتضی قربانی روز سه شنبه در رزمایش گردانهای بیت المقدس و کوثر در نیشابور افزود: اگر در بخش مدیریتی کشور مراقبت بیشتری داشته و روحیه جهادی دوران دفاع مقدس حاکم شود نباید هیچ ترسی از تهدیدها داشته باشیم.

وی اظهار داشت: در جبهه اقتصادی باید مقاومت و پایداری کنیم و در این راه گوش به فرمان رهبر باشیم و با هر کس که بخواهد در مقابل انقلاب ایستادگی کند مقابله کنیم زیرا نظام جمهوری اسلامی به سادگی به دست نیامده است.

وی گفت: تعدادی از مفسدین اقتصادی دستگیر شده اند که برخی از آنها به جوخه اعدام سپرده خواهند شد و مردم نیز باید هوشیار باشند که در محله ها و انبارها احتکاری صورت نگیرد.

رئیس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افزود: ترامپ می خواهد با جنگ اقتصادی ما را از پای درآورد ولی رهبر ما 20 سال قبل در باره هجوم فرهنگی و اقتصادی دشمن هشدار داد و تشکیل لشکرهای اقتصادی را در اطراف ایران پیش بینی کرد.

وی اظهار داشت: ایام اربعین در پیش است و بعثی ها و داعشی ها سعی می کنند در این ایام غائله هایی ایجاد کنند ولی با مقاومت و توکل به خدا پیروز خواهیم شد.

وی گفت: همه دنیا هشت سال شاهد جانفشانی های ما بود و امروز دریای سرخ، مدیترانه و چند تنگه استراتژیک را در اختیار داریم که همه اینها را مدیون شهدا، جوانان حزب الله یمن، لبنان و مدافعان حرم هستیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید