وزیر دفاع: بحران یمن راه حل نظامی ندارد

کدخبر: ۲۳۸۲۷۱
اقتصادنیوز؛ امیر حاتمی، وزیر دفاه گفت: حران‌های موجود در منطقه و کشورهای اسلامی به ویژه یمن راه حل نظامی ندارد بلکه باید از طریق مذاکره و روشهای سیاسی به این بحران خاتمه داد.
وزیر دفاع: بحران یمن راه حل نظامی ندارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا؛ وزرای دفاع جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در تماس تلفنی بر گسترش همکاری های دفاعی در جهت تحکیم ثبات و امنیت در منطقه تاکید کردند.

امیر حاتمی وزیر دفاع کشورمان در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر دفاع جدید پاکستان، برگزاری موفقیت آمیز انتخابات پارلمانی در پاکستان و انتخاب وی به عنوان وزیر دفاع دولت جمهوری اسلامی پاکستان را تبریک گفت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و رئیس جمهور کشورمان مبنی بر توسعه هر چه بیشتر روابط میان کشورهای همسایه، ابراز امیدواری کرد با شروع به کار دولت جدید پاکستان و تحت اراده سیاسی رهبران دو کشور، نواقص و کمبودهای گذشته در روابط دو جانبه جبران شود.

حاتمی با بیان اینکه اطمینان داریم پاکستان به عنوان یک کشور مهم در جهان اسلام در راستای منافع امت اسلامی همچون گذشته نقش مثبتی در روند تحولات منطقه‌ای ایفا خواهد کرد، تصریح کرد: بحران‌های موجود در منطقه و کشورهای اسلامی به ویژه یمن راه حل نظامی ندارد بلکه باید از طریق مذاکره و روشهای سیاسی به این بحران خاتمه داد.

وزیر دفاع کشورمان در ادامه با یادآوری ظرفیت های مشترک دو کشور در حوزه های اقتصادی، تجاری و دفاعی گفت: به کارگیری این ظرفیتهای مشترک در جهت رشد و توسعه همکاری‌های دوجانبه و تحکیم و تقویت صلح و ثبات در منطقه کمک خواهد کرد.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی پاکستان هم در این گفت و گوی تلفنی با تاکید بر توسعه روابط دو کشور برای تقویت صلح و امنیت در منطقه، ابراز امیدواری کرد همکاری های دو کشور ایران و پاکستان در زمینه های مختلف گسترش یابد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید