روی کدام فوتبالیست ایرانی پنالتی نمی‌گیرند؟

کدخبر: ۲۵۷۵۶۲
​اقتصاد نیوز:کدام بازیکن در این فصل بیشتر از همه، داورها را فریب داد و پنالتیِ اشتباه گرفت؟ کدام بازیکن طوری در محوطه جریمه، حریف را می‌زد که داور پنالتی نگیرد؟ در کارت قرمزها چه کسی بیشتر سود کرد؟
روی کدام فوتبالیست ایرانی پنالتی نمی‌گیرند؟

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود، این روزها بحث داوری تیتر یک رسانه‌ها شده است. به خصوص بعد از اینکه در برنامه نود، قضاوت داورها در نیم‌فصل اول کارشناسی شد، حالا یک سری از تیم‌ها مدعی شده‌اند و عده‌ای دیگر هم مشخص شد که اعتراض‌شان درست نبوده است. در مسابقات چند تیم هم اشتباهات عجیب رخ داده است. مثلا داورها در تشخیص پنالتی‌ بازی‌های این فصل سپاهان، 13 مرتبه مرتکب اشتباه شده‌اند. 5 حریف استقلال و 5 حریف پارس‌جم هم خوش‌شانس بودند که در بازی مقابل این تیم بخاطر اشتباه داور از زمین مسابقه اخراج نشدند. یا نفت مسجدسلیمان که این فصل 8 مرتبه از اشباه داورها در اخراج بازیکنان سود برد. به همین بهانه به صورت دقیق‌تر مرور می‌کنیم که کدام بازیکنان بیشتر از اشتباه داوری سود بردند و کدام‌ بازیکنان بیشتر ضرر کردند.

روی کدام بازیکن پنالتی نمی‌گیرند؟

علی علیپور، کرار جاسم، ساسان انصاری و محمد میری بیشتر از هر بازیکن دیگری از داورها پنالتی طلب دارند. در این فصل داورها دو پنالتی صحیح روی این بازیکنان را نادیده گرفتند.

فریب کدام بازیکن را می‌خورند؟

در این فصل حجت حق‌وردی، اکبر صادقی و مهرداد پورابوالقاسم بهتر از هر بازیکن دیگر توانستند طوری بازیکن حریف را در محوطه جریمه با خطا متوقف کنند که داور را به اشتباه بیاندازند. هر کدام از این سه بازیکن دو مرتبه در این فصل مرتکب خطای پنالتی شدند که داورها نادیده گرفتند. ضمن اینکه صادقی یک مرتبه و حجت حق‌وردی هم در دو مسابقه باید با کارت قرمز داور جریمه می‌شدند که داورها حتی از کنار اخراج این بازیکنان هم گذشتند و آنها را اخراج نکردند.

بزنید و اخراج نشوید!

تیم‌ها در این فصل می‌توانستند مهدی ترابی، محمدرضا حسینی و مهرداد محمدی را بزنند و اخراج نشوند. هر کدام از این سه بازیکن در این فصل، 2 مرتبه بخاطر خطای شدید حریف متوقف شدند و بازیکن مقابل آن‌ها باید از زمین مسابقه اخراج می‌شد، ولی داورها بازیکنان خاطی را با کارت قرمز جریمه نکردند. ترابی و حسینی از داورها یک پنالتی هم طلب‌کارند.

با کدام بازیکن مهربان‌اند؟

حکیم نصاری سه مرتبه در این فصل بخاطر خطای شدید باید اخراج می‌شد که داورها در هیچ کدام از این صحنه‌ها او را با کارت قرمز جریمه نکردند. مجتبی لطفی دفاع پارس‌جم و حجت‌حق‌وردی مدافع پیکان هم دو مرتبه باید از زمین مسابقه اخراج می‌شدند که به خاطر اشتباه داور کارت قرمز نگرفتند.

ساسان انصاری و فریب دردسرساز!

ساسان از جمله بازیکنانی است که به فریب دادنِ داور مشهور است. در همین فصل، نمایش او باعث اخراج بازیکن ماشین‌سازی در نیمه اول مسابقه شد. گلی که همین هفته قبل به استقلال‌خوزستان زد هم از نظر کارشناس داوری برنامه نود، مردود بود. همین اتفاقات باعث شد که در دقایقی از مسابقه که او قصد فریب داور را ندارد هم داورها گمراه شوند و به اشتباه، سوت‌های قبلی را علیه او جبران کنند. در این فصل 2 مرتبه روی انصاری پنالتی شد که داورها نگرفتند، یک بازیکن حریف بخاطر خطا روی او باید اخراج می‌شد که داور بازی اخراج نکرد و یک گل صحیح‌اش به پارس‌جم هم به اشتباه مردود اعلام شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید