خشن‌ترین فوتبالیست نیم‌فصل اول فوتبال ایران

کدخبر: ۲۵۹۰۵۹
​اقتصاد نیوز:دو تا از سه بازیکن خشن لیگ بخاطر اخراج در بازی مقابل پرسپولیس در این فهرست جای گرفتند.
خشن‌ترین فوتبالیست نیم‌فصل اول فوتبال ایران

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل ازسایت نود، در نیم‌فصلی که گذشت، پنج بازیکن خشن‌تر از سایرین بود. کی‌روش استنلی، سینا مریدی، مجتبی بیژن با دریافت 4 کارت زرد و 1 قرمز و همچنین کرار جاسم و میثم شاه‌مکوندی با دریافت 7 کارت زرد! با نگاهی به آمار کارت‌های کی‌روش استنلی، مشخص می‌شود که حریفان نباید او را عصبانی کنند. درست زمانی که کی‌روش عصبانی است و با کارت داور جریمه می‌شود، انگیزه او هم برای گلزنی افزایش پیدا می‌کند. کی‌روش در سه تا از پنج مسابقه‌ای که با کارت داور جریمه شد، دقایقی پس از دریافت کارت یک گل برای سپاهان ساخت. در بازی با نفت مسجدسلیمان، کی‌روش هشت دقیقه بعد از دریافت کارت، گل زد. این بازیکن در ادامه آن مسابقه یک گل دیگر هم زد تا در روزی که دقیقه 20 مسابقه با کارت جریمه شد، دابل کند. در بازی سپاهان و پرسپولیس هم کی‌روش سه دقیقه بعد از دریافت کارت زرد، پاس‌گل داد. این بازیکن در مسابقه با پارس‌جم هم دقیقه 61 کارت گرفت و خودش در ادامه گل تساوی بازی را زد.

دیگر بازیکن خشنِ لیگ، سینا مریدی است. هافبک دفاعی فولاد که پرسپولیس چند روز قبل برای خرید او به باشگاه خوزستانی نامه زد. مریدی هم در این فصل مانند کی‌روش استنلی و مجتبی بیژن، 4 کارت زرد و 1 قرمز گرفت. هر سه بازیکن هم کارت قرمزشان شامل 2 کارت زرد در یک مسابقه بود. جالب است که تنها کارت قرمز این فصل مریدی هم در هفته دوم و در تقابل با همین پرسپولیس ثبت شده بود که اگر روند مذاکرات مریدی و پرسپولیس جدی‌تر می‌شد شاید همین ماجرا حاشیه‌های زیادی را برای او رقم می‌زد.

جاسم کرار و میثم شاه‌مکوندی هم در این فصل 7 مرتبه با کارت داور جریمه شدند. البته بیشترِ کارت‌های این دو بازیکن به خاطر اعتراض به داور و فریب بود و کمتر خشونت در کارت‌های این دو بازیکن دیده می‌شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید