محبوبیت شماره یک در تیم ملی

کدخبر: ۲۶۴۶۰۳
اقتصاد نیوز:هواداران تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه شب در ورزشگاه محمد بن زاید امارات یک شب رویایی را رقم زدند.
محبوبیت شماره یک در تیم ملی

به گزارش اقتصاد نیوز، زمانی که وارد استادیوم محمد بن زاید شدیم آنچه بیشتر از هرچیز دیگری به چشم می آمد سکوهای خالی بود که شاید مناسبتی با این بازی حساس نداشت، استادیوم 42 هزار نفری که تا یک ساعت مانده به شروع بازی شاید 3 هزار هوادار را در خود گنجانده بود اما تا شروع بازی تعداد هواداران حاضر در استادیوم به 5 هزار نفر رسید. البته شاید تعداد تماشاگران حاضر در استادیوم کم بود ولی صدا در استادیوم محمد بن زاید آنقدر زیاد بود که دیگر کسی نگاهی به سکوهای خالی نمی کرد.

از هواداران ایرانی شروع کنیم، هوادارانی که شاید برخلاف سایر کشورهای حاضر در جام ملت های آسیا از حدود 3 ساعت مانده به شروع بازی جلوی در استادیوم محمد بن زاید جمع شدند تا برای هواداران چینی به این شکل کری خوانی کنند و البته علاقه شان به فوتبال را به رخ حریف بکشند، کشوری که در بازی دیشب نصف ایران در استادیوم تماشاگر داشت.

 

بیرانوند همچنان مرد اول محبوبیت

اگر سوال کنید در امارات محبوب ترین بازیکن تیم ملی در امارات  کیست بی تردید جواب علیرضا بیرانوند است، دروازه بانی که با مهار پنالتی برابر عمان نقش پررنگی در صعود ایران داشت و البته بارها با واکنش های خوب خود دروازه تیم ملی را در جام ملت ها نجات داده است.

هواداران پیش از شروع بازی با سردادن شعار «بیرو» به این شکل حمایت خود از دروازه بان تیم ملی را نشان دادند هرچند که این پایان کار  نبود، تیم ملی چین در دقایق ابتدایی بازی دو موقعیت ایده آل روی دروازه ایران خلق کرد که با واکنش زیبای بیرانوند همراه شد، همین مساله باعث شد هواداران حاضر در استادیوم دوباره یک صدا نام ستاره تیم شان را فریاد بزنند، دروازه بانی که از بعد از جام جهانی در نقش یک ستاره در کلاس بالای جهانی ظاهر شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید