عمده تجهیزات و دستاوردهای ارتش را نمی‌توانیم رسانه‌ای کنیم

کدخبر: ۲۷۸۷۹۵
اقتصادنیوز:جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: بخش قابل توجهی از دستاوردها و تجهیزات ارتش به دلایل امنیتی قابل رونمایی و رسانه‌ای شدن نیستند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرنگار مهر، امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی در مراسم رونمایی و تحویل دهی دستاوردهای دفاعی سازمان تحقیقات و جهاد خود کفایی نزاجا، اظهار داشت: با توجه به یاوه‌گویی‌های دشمنان، اتحاد و همدلی نیروهای مسلح و مردم بیش از پیش می‌تواند موجب شکست دشمنان انقلاب اسلامی ایران شود.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته در دوران دفاع مقدس برای تهیه تجهیزات دفاعی، افزود: سازمان جهاد خودکفایی از روزی که تأسیس شد، خدمات و برکات بسیاری برای ارتش جمهوری اسلامی ایران داشته است و امروز دانشمندان و متخصصان بسیاری در این صنعت مشغول کار هستند.

امیر نعمتی مبنای کار سازمان تحقیقات و جهاد خود کفایی نزاجا را نیاز عملیاتی نیروی زمینی ارتش اعلام کرد و گفت: سامانه‌هایی که امروز رونمایی شد بخشی از دستاوردهای این سازمان است و بخش قابل توجهی از این تجهیزات به دلایل امنیتی قابل رونمایی و رسانه‌ای شدن نیستند.

وی ادامه داد: این دستاوردهای دفاعی مراحل مختلف تست و آزمون را طی و در رزمایش‌های مختلف به کار گرفته شده‌اند و امروز آماده تحویل‌دهی به یگان‌های نزاجا هستند.

امیر نعمتی تحقیق و پژوهش را در کلیه معاونت‌ها و یگان‌های نیروی زمینی امری ضروری و از اصول اصلی دانست و گفت: در بخش پژوهش و تحقیقات امروز در همه یگان‌های نیروی زمینی ارتش فعال و دستاوردهای بسیاری به دست آمده است و در بحث مقابله با تهدیدات ریز پرنده‌ها و سلاح‌های لیزری نیروی زمینی ارتش پیشرفت‌های بسیاری داشته و دستاوردهای زیادی به دست آورده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید