کمک مالی خانواده بن لادن به باشگاه فوتبالی در انگلیس ! +عکس

کدخبر: ۲۸۴۱۰۱
اقتصاد نیوز:جروبحث میان مالکان باشگاه شفیلد ونزدی یعنی کوین مک کیب و شاهزاده عبدالله بن مسعد بن عبدالعزیز السعود، شاهزاده عربستانی پرده از رازی عجیب و غریب برداشت.
کمک مالی خانواده بن لادن به باشگاه فوتبالی در انگلیس ! +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از فوتبالی، گویا خانواده اسامه بن لادن، رئیس سابق گروه القاعده در این باشگاه انگلیسی سرمایه گذاری کرده بودند.

کمک مالی خانواده بن لادن به باشگاهی در انگلیس!

در جروبحث قضایی میان روسای این باشگاه، مشخص شد که این باشگاه مبلغ 3.5 میلیون یورو از بنیادی به نام «پروژه دلتا» قرض گرفته بود که درنهایت این بنیاد به خانواده بن لادن برمی گردد. 

تیم قضایی شاهزاده عبدالله اعلام کرده که آقای مک کیب در جریان بوده که این پول از کجا آمده است و برای اثبات این حرف ، ایمیلی از یکی از شرکای آقای مک کیب به نام ژرمی توتون (که درسال 2017 درکادر مدیریتی باشگاه بوده) را به نمایش گذاشتند که او در این ایمیل نگرانی اش را از این بابت که منبع این پول در رسانه های درج  شود ابراز کرده بود.

بعد از صعود شفیلد ونزدی به رقابتهای لیگ برتر، آقای مک کیب، شاهزاده عبدالله را به توطئه و تبانی و البته رفتارهای غیرقانونی متهم کرد و شاهزاده عربستانی هم دردفاع از خودش، خواهان احترام بیشتری شد. 

اسامه بن لادن در سال 2011 و بعد از حمله نیروهای آمریکایی کشته شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید