شکل زبان پس از چشیدن غذا

کدخبر: ۲۸۶۸۱۴
اقتصادنیوز: آیا می دانید وضعیت زبان پس از چشیدن غذا به چه شکل است؟ زبان الکترونیکی چگونه وضعیت زبان واقعی را نشان می دهد؟

به گزارش اقتصادنیوز؛ مزه از تحریک پرزهای چشایی، که پنج طعم اصلی را تشخیص می دهد (شیرینی، تلخ، شور، ترش و خوش طعم ) ایجاد می شود همان محرک و نیز بو، به مغز که در آن یک مزه خاص شکل می گیرد، هدایت می شود.

 
این قطعا یک ویژگی منحصر به فرد انسان نیست، چون بسیاری از حیوانات نیز دارای حس چشایی هم هستند. مهم ترین هدف تکاملی برای وجود حس چشایی، ارائه اطلاعات فوری به ترکیب مواد مغذی یک غذا است و یا مصرف آن ممکن است منجر به مسمومیت شود. از طرف دیگر،  حس چشایی  برای دادن ستاره میشلن نیز مفید است.
در این بخش از سلامت  نمناک  اکنون قصد داریم شما را با یک محصول با کارآمد آشنا کنیم - این را در نمایشگر تلویزیون ببینید - که قطعا به روشی که در آن طعم را درک می کنید اضافه می کند. اگر چه زبان الکترونیکی دارای پرزهای چشایی نیست اما می تواند به اندازه یک شغل خوب یا حتی بهتر از همتایان انسانی خود عمل کند.
چشیدن غذا

شکل زبان پس از چشیدن غذا چگونه است؟ 

زبان الکترونیکی چیست و چطور حس چشایی زبان واقعی را نشان می دهد

شما با عنوان زبان الکترونیکی آشنا هستید، زمان سختی خواهید داشت که هر گونه شباهت های بصری در رابطه با یک زبان قدیمی را تشخیص دهید. این دستگاه از مجموعه ای از غشاهای پوشانده شده از چربی تشکیل شده است که به یک الکترود متصل هستند. وقتی این غشا به یک ماتریس مایع (مانند غذای مایع)فرو می رود، رسانایی را اندازه گیری می کند، که به آن اجازه می دهد تا اطلاعات مربوط به اسیدیته،نمک و غیره را ارزیابی کند.
به رغم این حقیقت که هر یک از حسگرهای زبان الکترونیکی اطلاعات بسیار ساده ای دارند، از الحاق همه حسگرها است که اطلاعات بسیار کامل در مورد غذا ساخته شده است، تا حدی که امکان ایجاد اثر انگشت دیجیتالی در هر غذایی وجود دارد . واقعا عجیب است که زبان الکترونیکی قبل از اینکه واقعا بفهمیم چگونه محرک ها در رابطه با پرزهای چشایی ایجاد می شود، درست شد.
برای تجزیه و تحلیل دقیق تر طعم غذا، این امکان وجود دارد که زبان الکترونیک را با تجهیزات مشابه، بینی الکترونیکی جفت کنید! درست همانطور که بینی ما، بینی الکترونیکی، اجزای بخار شدنی غذا را شناسایی می کند که به طور کلی با ترکیبات بو دارمرتبط است، که درک ما از طعم را تحت تاثیر قرار می دهد. آن روزهایی را که  سرماخوردگی  دارید به یاد می آورید مزه همه چیز مثل کاغذ خیس است؟
زبان پس از چشیدن غذا

زبان الکترونیکی چیست؟ 

پس زبان الکترونیک برای چه، مورد استفاده قرار می گیرد؟

داشتن برنامه های کاربردی در کنترل  مواد غذایی  و نیز در توسعه محصولات غذایی، این دستگاه به هیچ وجه راه سختی ندارد و فقط در مورد همه چیز مزه دارد. زبان الکترونیکی نیز برای اصلاح بوی نهایی داروها مفید است ، کاری که در غیر این صورت باید توسط یک انسان انجام شود که احتمالا منجر به خطرات سلامتی متعددی می شود. علاوه بر این، در نظارت بر نمونه های آب، تشخیص آلاینده ها و تشخیص غیر تهاجمی نیز کاربرد دارد.
با توجه به غذا، نوشیدنی ها و غذاهای مایع مورد بررسی زبان الکترونیکی قرار گرفته اند. زبان الکترونیک به عنوان ابزاری برای شناسایی مواد غذایی، چه با استفاده از مواد ممنوعه و نیز کنترل مواد غذایی با منشا حفاظت شده، که در آن فهرست کامل تمامی مولفه ها مورد نیاز به نمایش گذاشته شده است. با کمال تعجب، زبان الکترونیکی همچنین می تواند وظایفی مانند مشخص کردن سن انواع نوشیدنی را نیز اجرا کند. در این زمینه، در نظارت فرآیندهای پیری  پنیر  و... نیز مفید است. زبان الکترونیکی یک وسیله آشپزی نیست، اما با چنین قابلیتی می تواند حتی یکی از آنها شود.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید