ماجرای شبه وحشتناک یک پسربچه که زندگی مردی را مختل کرده بود!

کدخبر: ۲۹۰۱۵۹
اقتصادنیوز: یک مرد جوان نیویورکی به دلیل وجود شبح پسر بچه‌ای در آپارتمانش دچار ترس شدیدی شده بود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «آدم الیز»، مرد جوان عکاس و تصویرگر که مدت‌ها بود با اتفاقات مرموز در آپارتمانش دست و پنجه نرم می‌کرد، متوجه حضور روح یک کودک با سری غیر عادی در محل زندگی‌اش شد. روحی که قصد داشت وی را تا آستانه مرگ برساند. الیز در آپارتمانی در نیویورک به تنهایی زندگی می‌کرد و مدتی بود به دلیل وجود این شبح دچار ترس شدیدی شده بود؛ وحشتی که برای هیچ یک از دوستان و آشنایانش قابل درک نبود.

آن‌ها به هیچ وجه حرف او را باور نمی‌کردند و حتی او را خیالباف یا دچار مشکلات روانی می‌دانستند تا این که بالاخره با مشاهده عکس‌های این روح حرف‌های الیز را باور کردند. الیز اولین بار در سال ۲۰۱۷ این جمله را برای دوستانش توئیت کرد: «آپارتمان من هم اکنون به تسخیر روح  یک کودک مرده درآمده است و او قصد کشتن من را دارد.» الیز مدت‌ها داستان این روح  را با عنوان «دیوید عزیز» و با نوشتن ۴۰۳ پست توئیتری درباره ماجرا‌های درگیری خود با دیوید در آپارتمانش، به دوستانش به طور لحظه‌ای اطلاع‌رسانی می‌کرد. او حتی یک نقاشی از چهره این روح مزاحم برای آن‌ها کشید، اما همچنان کسی این داستان را باور نمی‌کرد.

الیز گفته بود که این شبح وحشتناک که نامش «دیوید» است هنگامی که او شب‌ها به خواب می‌رود، روی صندلی سبزرنگ کنار تختش می‌نشیند و آرامش او را برهم می‌زند. یک شب حدود ساعت ۱۱ بود که صدا‌هایی از افتادن فنجان روی زمین و ضربه‌هایی روی میز غذاخوری شنیده شد. در این لحظه الیز با خود گفت که پسر بچه حتماً این بار برای کشتن او بازگشته است. تصمیم می‌گیرد با گوشی همراهش از او عکس بگیرد تا حداقل بعد از مرگش دیگران حرف‌های او را باور کنند. در همین حال به آرامی با تلفن همراهش چند عکس از شبح گرفت و به سرعت آن‌ها را برای دوستانش ارسال کرد. در تمام این مدت الیز سعی کرد با روش‌هایی روح این پسربچه را از خانه‌اش دور کند، اما موفق نمی‌شد. بعد از این اتفاق با استفاده از دوربین مداربسته‌ای که در خانه‌اش کار گذاشت، از شبح این پسربچه عکس و فیلم گرفت و در فضای مجازی منتشر و به این ترتیب ادعایش را ثابت کرد.

بازدیدکنندگان این فیلم و عکس‌ها، با وحشت و ناباورانه به حضور روح این بچه نگاه می‌کردند؛ روحی که با شکل ظاهری عجیبش، درست شبیه آن چیزی بود که الیز پیش از این نقاشی کرده بود. این عکس و فیلم‌ها درعرض چند ساعت ۵۰ هزار بار دیده شد. تا مدت‌های زیادی الیز هیچ اطلاعات جدیدی از این روح را در اختیار مشتاقان این داستان نمی‌گذاشت و بعد از این که با اصرار زیاد طرفدارانش روبه رو شد فقط به گفتن یک جمله بسنده کرد که خبر تازه‌ای وجود ندارد.

در هر صورت اگر این داستان را باور نکنیم، توانایی الیز برای خلق این داستان‌های عجیب و ترسناک که تا مدت‌ها طرفدارانش را سرگرم کرده بود، قابل تحسین است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید