قیمت گوشت قرمز حباب دارد

کدخبر: ۳۱۶۷۰۰
اقتصادنیوز : معاون امور اقتصادی استانداری تهران گفت: در حال حاضر دلالان در عرضه گوشت قرمز دخیل هستند و معتقدیم که قیمت گوشت حباب دارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ،محمد امامی‌امین معاون امور اقتصادی استانداری تهران در حاشیه جلسه تنظیم بازار استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر ما مازاد تولید محصولات پروتئینی و لبنی در انبارها داریم و افزایش قیمت‌ها هنگامی اتفاق می‌افتد که تولید نباشد و عرضه‌ای نیز به تبع نداشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه مواد غذایی مشکلی نداریم، گفت: ذخایر استراتژی و اصلی از جمله مواد پروتئینی به خوبی در استان تهران انجام شده است و شاهد کاهش قیمت مواد غذایی در استان هستیم تنها در بخش آهن و فلزات افزایش قیمتی داشته‌ایم که به دلیل عرضه محدود این محصول و افزایش قیمت دلار بوده است.

معاون امور اقتصادی استانداری تهران بیان داشت:‌گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت حاکی از این بود که اکثر محصولات کاهش قیمت داشته است و یا اینکه افزایش قیمتی نداشته‌ایم.

امامی‌امین گفت: در خصوص قیمت گوجه نیز 25 درصد کاهش قیمت داشته‌ایم که با ورود محصول گوجه جیرفت به بازار حتماً  قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

وی بیان داشت:‌اقداماتی صورت گرفته که بتوانیم دست دلالان را در موضوع گوشت قرمز و گوشت سفید قطع کنیم در حال حاضر قیمت گوشت گوساله در میادین 67 هزار تومان است که 27 هزار تومان کاهش قیمت داشته‌ایم.

معاون امور اقتصادی استانداری تهران افزود: در حال حاضر قیمت گوشت گوسفند نیز در میادین میوه و تره‌بار 95 تومان عرضه می‌شود

امامی‌امین بیان داشت: دولت گوشت تنظیم بازاری وارد می‌کند و مواد پروتئینی را عرضه خواهد کرد و نسبت به سال گذشته کاهش قیمت گوشت را داشته‌ایم.

وی بیان داشت: در حال حاضر هم قیمت گوشت مورد تأیید ما نیست و حباب دارد.

معاون امور اقتصادی استانداری تهران بیان داشت: عرضه مستقیم دام سنگین را با همکاری تعاون روستایی و فرمانداری‌ها مطرح کرده‌ایم تا قیمت‌ها نیز کاهش یابد.

امامی‌امین بیان داشت: برای میوه شب یلدا نیز ذخیره لازم انجام شده است و 4 هزار تن پرتقال و همین طور 3 هزار تن سیب خریداری و ذخیره‌سازی شده است که از روزهای آینده نحوه عرضه آن را اعلام می‌کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید