گزینه نهایی پرسپولیس برای خط حمله

کدخبر: ۳۱۸۳۶۶
اقتصاد نیوز:سرمربی آرژانتینی در نشست خبری بعد از بازی با نساجی صراحتا اعلام کرد نیازی به خرید مهاجم خارجی معرفی شده نمی بیند.
گزینه نهایی پرسپولیس برای خط حمله

به گزارش  اقتصاد نیوز و به نقل از ورزش سه، چندهفته ای می شد خرید مهاجم خارجی و تقویت ساختار تهاجمی پرسپولیس بعد از فسخ قرارداد با جونیور براندائو برزیلی به سوژه ای مهم در اردوی مدافع عنوان قهرمانی تبدیل شده بود. در این راه نقل قول های فراوانی نیز از زبان سرمربی ارژانتینی پرسپولیس شنیده شد اما دیروز کالدرون بعد از برد ارزشمند برابر نساجی و رسیدن به صدرجدول لیگ برتر در اظهاراتی غیرمنتظره اعلام کرد از جذب مهاجم خارجی انصراف داده است.

سرمربی پرسپولیس در حالی صراحتا اعلام کرد نیازی به خرید مهاجم خارجی در این شرایط نمی بیند که خبرها از معرفی مهاجمی عراقی و سرشناس به کالدرون حکایت داشت. علاء عباس مهاجم ملی پوش و 22 ساله عراق که زننده گل برتری این تیم در بازی با ایران در مقدماتی جام جهانی 2022 قطرلقب گرفت همان بازیکنی است که به سرمربی پرسپولیس برای تقویت تیم معرفی شد اما گابریل کالدرون زیر بار موافقت با این پیشنهاد نرفت.

علاء عباس 22 ساله که سهمیه زیر 23 سال محسوب می شود در حالی به پرسپولیس و کالدرون پیشنهاد شد که در حال حاضر پیراهن الزورا را برتن دارد و طی 18 بازی این فصل 13 بار موفق به گلزنی شده است. از علاء عباس به عنوان یکی از آینده دارترین مهاجمان عراق نام برده می شود، بازیکنی که هم با پا هم با سر از قدرت تمام کنندگی بالایی برخوردار است. با این وجود کالدرون که شرایط مالی حاکم بر باشگاه را خوب می دانست دیروز در اقدامی جالب خرید او را منتفی دانست و مدعی شد ترجیح می دهد پول خرید را به بازیکنانی بپردازد که مطالبات زیادی از باشگاه دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید