تیغ ریش تراش هم هوشمند شد! +عکس

کدخبر: ۳۲۰۰۱۱
اقتصاد نیوز:شرکت بیک نمونه اولیه تیغ ریش تراشی را عرضه کرده که با بررسی تراکم ریش فرد، نحوه قرارگیری و جهت آنها و غیره نسبت به تراشیدن موهای صورت اقدام می‌کند.

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، تیغ ریش تراشی هوشمند بیک اگر چه ظاهری شبیه نمونه‌های عادی این محصول دارد، اما دارای امکانات منحصر به فردی است.

این تیغ ریش تراش دارای 5 تیغ است که با استفاده از حسگرهای خود می‌توانند انبوهی از اطلاعات را در مورد وضعیت موهای صورت هر کاربر ثبت کنند و بر همین اساس برای اصلاح صورت تصمیم بگیرند.

تیغ ریش تراش هم هوشمند شد

از جمله این اطلاعات می‌توان به دمای صورت، نحوه چینش موها در کنار هم و در هر بخش از صورت، مدت زمان صرف شده برای اصلاح صورت، سرعت هر فرد برای تراشیدن ریش‌هایش، نحوه استفاده کاربر از آب و غیره اشاره کرد. تیغ ریش تراش بیک با استفاده از این اطلاعات فرایند اصلاح صورت را در مورد هر فرد شخصی سازی می‌کند.

با این کار دقت فرایند اصلاح صورت بیشتر می‌شود و حرکت تیغ‌ها بر روی صورت با استفاده از حسگرهای کار گذاشته شده بر روی آنها مدیریت می‌شود. این اطلاعات بر روی سرورهایی ذخیره شده و یک سیستم هوشمند آنها را مدیریت می‌کند. قرار است در اولین گام 500 عدد از این محصول به طور آزمایشی تولید شود تا در نهایت در مورد تولید انبوه آن تصمیم‌گیری شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید