روایت سردار دهقان از تنها دیداری که سردار سلیمانی لباس رسمی به تن می کرد

کدخبر: ۳۲۴۹۶۵
اقتصادنیوز: مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح گفت: آنچه به عنوان معامله قرن از آن رونمایی شد مورد حمایت رسمی جهانی قرار نگرفت و در اصل برآیندی از شکست اُبهت آمریکا بود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم ،سردار حسین دهقان، عصر امروز در مراسم گرامی داشت چهلمین روز سردار سلیمانی با بیان اینکه با حاج قاسم ۴۰ سال زندگی کردیم و ۴۰ سال با هم در معرکه خطر بودیم، گفت: وقتی با حاج قاسم دیدار می‌کردیم، همت، خرازی، باکری و همه شهدای شاخص کشور را در چهره او می‌دیدیم.

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح با بیان اینکه حاج قاسم همیشه غبطه می‌خورد که چرا از این قافله عقب مانده است، افزود: با احمد کاظمی دو یار بودند که هیچگاه جدایی را تحمل نمی‌کردند.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی جز در مراسم رسمی با حضور رهبر معظم انقلاب لباس رسمی بر تن نمی‌کرد و هیچ‌گاه سعی نکرد عظمت کارهای خود را به زبان بیاورد، گفت: سردار سلیمانی یک فرمانده شجاع و دارای تدبیر بود که حکیمانه رفتار و سازنده عمل می‌کرد و همیشه تلاش می‌کرد افراد تحت امر خود را رشد دهد.

وی با بیان اینکه شهادت او عزت خلق کرد، ایجاد نشاط و انسجام کرد و فریاد بلند زنده بودن انقلاب را به رخ همگان کشید، بیان کرد: ما حاج قاسم را برای همیشه تاریخ، پشتوانه حرکت ملت‌مان کردیم، با شهادت سردار ما خسران نکردیم، جامعه ما یک سرمایه بزرگ را به دست آورد که پشتوانه حرکت جدی‌تر خواهد بود.

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح با اشاره به این‌که در راهپیمایی ۲۲ بهمن که همزمان با چهلم سردار سلیمانی بود او را همه جا حس کردیم، گفت: امروز مزار سردار سلیمانی تبدیل به میعادگاه شده است؛ حاج قاسم بسیار تأثیرگذار و زنده‌تر و بزرگ‌تر شده است، شهید سلیمانی یک انقلابی بود و انقلابی ماند، او اجازه ورود به خط قرمزهای نظام را به کسی نمی‌داد.

دهقان با بیان اینکه آنچه به عنوان معامله قرن از آن رونمایی شد مورد حمایت رسمی جهانی قرار نگرفت و در اصل برآیندی از شکست اُبهت آمریکا بود، افزود: معامله قرن از ذهن معلول و مریض ترامپ نشأت می‌گیرد و می‌خواهند مسأله تاریخی را با پول حل کنند اما ملت فلسطین و کشورهای مسلمان از حق و سرزمین خود کوتاه نخواهند آمد.

حضور در پای صندوق های رای یکی از مصادیق عمل به تکلیف الهی است

سردار سرلشکر علی فدوی، عصر امروز در مراسم اربعین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی غیر از اسلام نیست و امام خمینی (ره) نیز سخنی جز اسلام نداشت اظهار داشت: در طی قرن ها حکام بی لیاقت که در راس ایران بوده اند، امور بیگانگان را در اولویت قرار دادند و وقتی انقلاب اسلامی ایران پیروز شد، دنیا فکر کرد چیز جدیدی به وجود آمد در حالی که انقلاب ما همان اسلام بود.

بنابر گزارش تسنیم، جانشین فرماندهی کل سپاه با بیان اینکه توانمندی های انقلاب اسلامی به حدی رسیده که از مرزها فراتر رفته، طیف وسیعی از دنیای اسلام را در بر گرفت و دشمنان اسلام از این اتفاق ابراز نگرانی کردند خاطر نشان کرد: دشمنان اعتراف کردند که اگر در یک جغرافیایی مثل ایران همه منافع را از دست دادیم، اگر جلوی این انقلاب را نگیریم در کل جهان اسلام همین روند اتفاق می افتد که این موضوع هم با وعده خداوند محقق شده و بساط دشمنان از منطقه برچیده می شود.

وی روند نیروهای قدس را با آمدن شهید سلیمانی متفاوت ارزیابی کرد و یادآور شد: هرچقدر نیروی قدس فعال تر شود، شیطان بزرگ و صهیونیست ها از مواضع خبیثانه خود کوتاه خواهند آمد، چنانکه سال هاست که شیاطین عالم نمی خواستند او زنده باشد، ولی بیش از ۲۲ سال طول کشید که این جنایت را انجام دهد.

وی انجام تکالیف الهی را برای نصرت و پیروزی لازم و ضروری دانست و خاطر نشان کرد: گرفتاری های امروز ما به دلیل عمل نکردن به تکالیف الهی است که کاسه چه کنم چه کنم به دست می گیریم. شهید سلیمانی نمونه کاملی بود از روندی که ما به تکالیف الهی عمل کنیم و خداوند بهترین نتایج را رقم بزند. پس از شهادت ایشان بیش از ۵۰ میلیون نفر در داخل و خارج کشور برای عزاداری به میدان آمده و ابراز وفاداری کردند و گفتند که راه سردار سلیمانی را ادامه می دهیم و این در سایه الطاف خداوند بود که دل ها را به این سمت معطوف کرد.

جانشین فرماندهی کل سپاه، حضور در پای صندوق های رای را یکی از مصادیق عمل به تکالیف الهی دانست و گفت: شیاطین عالم می خواهند که در اسفند مردم پای کار انتخابات نیایند و با ابزار تصویرسازی برای مردم دنیا، می خواهند بگویند که مردم پای کار این انقلاب نیستند. همه ما می توانیم با کاری ساده، تو دهنی بزرگی به دشمن بزنیم و اگر در میدان انتخابات حضور نیابیم، بر اثر این محاسبه غلط، شاید مجبور شویم جان هایی را بدهیم تا برخی از خواب گران بیدار شوند.

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید