اعمال محدودیت‌های تردد در کاشان

کدخبر: ۳۲۸۲۳۳
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ضمن اشاره به عدم پذیرش مسافر توسط اقامتگاه‌های این شهرستان گفت: محدودیت‌های تردد در شهرستان کاشان اعمال شد.
اعمال محدودیت‌های تردد در کاشان
به گزارش اقتصادنیوز، سرهنگ علی قربانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به محدودیت‌های تردد در منطقه کاشان اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان ورود خودروها با پلاک غیربومی تا اطلاع ثانوی به منطقه کاشان ممنوع بوده و بر همین اساس از ورود این خودروها به منطقه جلوگیری می‌شود و تورهای ایست و بازرسی نیز بدین منظر برپا شده است.

وی با بیان اینکه تعداد تورهای ایست و بازرسی به چهار واحد می‌رسد، افزود: این تورهای ایست و بازرسی با همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی و عوامل بسیج برپا شده است اما تردد خودروهایی که در سطح شهرستان ضروری بوده بلامانع است در حالی که شهروندان و هموطنان درنظر داشته باشند تا از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه این محدودیت تردد نیز در شهرهای قمصر، برزک و نیاسر نیز به مرحله اجرا در می‌آید، ابراز داشت: ماندن در منازل و عدم ترددهای غیرضروری نقش موثری در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دارو و بر همین اساس از تمامی شهروندان درخواست می‌شود در منازل خود بمانند و در این راستا با خادمان خود در حوزه‌های مختلف همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه مرکز اقامتی کاشان در ایام عید نوروز از پذیرش مسافر خودداری می‌کنند، گفت: کنترل مسافران با تب سنج یکی از اقدامات موثری است که در صورت مشاهده مورد مشکوک اقدامات لازم به منظور معرفی آنان به مراکز درمانی صورت می‌پذیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید