ماهیان قرمز و زینتی تولیدی از سلامت کامل برخوردارند

کدخبر: ۳۳۰۰۳۷
اقتصادنیوز: مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: اصفهان با تولید میانگین ۷۵ میلیون قطعه انواع ماهیان زینتی، رتبه اول تولید کشور را دارد و تمامی تولیدات تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی، از سلامت کامل برخوردارند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، شهرام موحدی با تکذیب مجدد شایعه واردات ماهیان قرمز و زینتی از کشور چین تصریح کرد: استان اصفهان با تولید میانگین ۷۵ میلیون قطعه انواع ماهیان زینتی، رتبه اول تولید کشور را دارد و تمامی تولیدات تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی، از سلامت کامل برخوردارند.

  مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با اشاره به تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی با ساماندهی ۳۵ اکیپ ثابت و سیار نظارت بهداشتی در سطح استان، خاطرنشان کرد: در شرایط خاص شیوع بیماری کرونا، سلامت فرآورده‌های مرتبط با دام را تضمین می‌کنیم.

وی به عموم شهروندان محترم توصیه کرد: با خرید فرآورده‌های خام دامی از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی، سیستم ایمنی بدن خود را در برابر کرونا ویروس افزایش دهند.

موحدی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه مشکلی در تامین و توزیع فرآورده‌های خام دامی از جمله گوشت، شیر، تخم مرغ و وجود ندارد و در صورت مشاهده کوچکترین تخلف، برابر مقرارت و قوانین با متخلفان برخورد خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید