آخرین آمار رسمی کرونا در ایران؛ افزایش جانباختگان و کاهش مبتلایان روزانه/ 12 استان در وضعیت قرمز و هشدار

کدخبر: ۳۴۸۸۴۷
اقتصادنیوز: بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت شمار جان‌باختگان روزانه با افزایش اندک به رقم 194 رسید اما تعداد مبتلایان در 24 ساعت گذشته نسبت به 24ساعت قبل‌تر از آن بیش از 200 مورد کاهش یافته است.
آخرین آمار رسمی کرونا در ایران؛ افزایش جانباختگان و کاهش مبتلایان روزانه/ 12 استان در وضعیت قرمز و هشدار

به گزارش اقتصادنیوز، سیما لاری، سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۲۲ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد؛  همچنین در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند

وی در ادامه افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۵۷ هزار و ۳۰۳ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲ هزار و ۸۲۹ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۲۱۹ هزار و ۹۹۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

او در ادامه افزود:  ۳۳۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون یک میلیون و ۹۷۲ هزار و ۲۰۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

به گفته استانهای خوزستان، خراسان رضوی، آذربایجان غربی و مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند.

استانهای تهران، فارس،کرمان، البرز، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان، بوشهر، هرمزگان و آذربایجان شرقی هم در وضعیت هشدار قرار دارند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید