بوریس جانسون، قرنطینه شد

کدخبر: ۳۷۳۴۶۸
نخست وزیر انگلیس پس از تماس با فردی که مبتلا به ویروس کرونا بوده به قرنطینه رفته است.
بوریس جانسون، قرنطینه شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس پس از تماس با فردی که تست ویروس کرونایش مثبت اعلام شده، به قرنطینه رفته است.

بنابر گزارش رویترز، سخنگوی نخست وزیر انگلیس روز یکشنبه گفت: جانسون که اوایل امسال به خاطر ابتلا به ویروس کرونا در بخش مراقبت های ویژه یک بیمارستان در لندن بستری شده بود، هم اکنون در سلامت کامل به سر می برد و هیچ گونه علائم خاصی ندارد.

وی افزود: جانسون هدایت امور دولت از جمله تلاش برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را بر عهده خواهد داشت. نخست وزیر از قوانین کشور تبعیت کرده و به قرنطینه رفته است.

جانسون روز پنجشنبه با نمایندگان پارلمان در دفتر نخست وزیری دیدار کرده است که در بین آنها لی اندرسون یک نماینده محافظه کار بوده که نتیجه تست ویروس کرونایش مثبت اعلام شده است.

این در حالی است که دفتر جانسون روز جمعه اعلام کرد: دومینیک کامینگز مشاور ارشد نخست وزیر و مذاکره کننده باسابقه برگزیت، ماه آینده از این سمت کناره گیری خواهد کرد.

رسانه های انگلیسی طی روزهای گذشته گزارش ها و اخبار متعددی را درباره اختلافات شدید بین مقام های ارشد دولت لندن منتشر کرده اند و این مساله نشانگر هرج و مرج گسترده در دفتر نخست وزیری است.

جانسون از سوی مقام های ارشد حزب محافظه کار زیر فشار شدیدی قرار دارد تا تدابیر محدودکننده و قرنطینه‌ای را که خسارات اقتصادی زیادی را به بار آورده است، تمدید نکند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید