ادعاهای تازه ترامپ از تقلب‌های انتخاباتی

کدخبر: ۳۷۴۰۴۹
رئیس جمهوری آمریکا در ادامه اعتراضات خود به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ادعاهای تازه ای را در خصوص تقلب در ایالت ها مطرح کرد.
ادعاهای تازه ترامپ از تقلب‌های انتخاباتی

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین: دونالد ترامپ در توئیتی بازشماری آرا در ایالت جورجیا را به طنز تشبیه کرد و گفت که این اقدام در سایه تظاهرات گسترده در این ایالت صورت گرفت. ترامپ در توئیتی دیگر که آن را با حروف درشت نوشت بار دیگر این موضوع را مطرح کرد که در حوزه های رأی گیری به ناظران جمهوری خواه اجازه ورود داده نشد و آن را تجاوز به قانون اساسی آمریکا دانست.

وی همچنین نوشت که در دیترویت تعداد آرا از تعداد مردم بیشتر بود. ترامپ همچنین مدعی شد که ایالت میشیگان را برده است. رئیس جمهور آمریکا همچنین اشاره کرد که وجود چنین تقلب هایی نمی تواند صحت و راستی این انتخابات را تایید کند.

ترامپ در ادامه ادعاهای خود مدعی شد که دموکرات ها بزرگترین تقلب را انجام داده اند و مچ آنها گرفته شده است و این یک پیروزی برای جمهوری خواهان است.

رئیس‌جمهور مستقر آمریکا در پیامی دیگر در پاسخ به کاربری که نوشته مقام‌های انتخاباتی شهرستان واین نتایج انتخابات را تأیید کرده‌اند نوشت: غلط است! آنها ابتدا به ضرر تأیید نتایج رأی دادند به این دلیل که تعداد آرا از رأی‌دهندگان بیشتر بود. غم‌انگیز است. بعد، تهدیدشان کردند، سرشان داد زدند و شرورانه آزارشان دادند تا اینکه مجبور شدند رأیشان را عوض کنند. اما آنها به عنوان آدم‌های میهن‌پرست آمریکایی از امضای آن اسناد خودداری کردند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید