مجری و گفت و گو کننده مشهور کرونا گرفت

کدخبر: ۳۸۳۳۴۹
اقتصاد نیوز:لری کینگ مجری مشهور جهان به کرونا مبتلا شده و در بیمارستان بستری شده، شهرت او در ایران به خاطر گفت و گو هایش با احمدی نژاد است.
مجری و گفت و گو کننده مشهور کرونا گرفت

خبرگزاری‌های آمریکایی از جمله شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش دادند که لری کینگ، مجری معروف تلویزیونی به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده است.

لارنس هاروی زیگر معروف به لری کینگ مجری مشهور برنامه گفتگو زنده با شخصیت‌های معروف و سیاسی جهان در سی.ان.ان آمریکا است. برنامه ای که بیش ۲۵ سال طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است

این چهره معروف رسانه‌ایی در زمان ریاست جمهوری احمدی‌نژاد چند نوبت با وی گفت‌وگو کرد.

پس از یکی از این گفت‌وگوها حمید مولانا، مشاور رییس‌جمهور در آن مقطع،  درباره برنامه لری کینگ با احمدی‌نژاد مدعی شده بود که «در مصاحبه رییس‌جمهور با لری کینگ، کارگردانان این برنامه وی را مجبور کردند که ۱۳ بار برنامه‌اش را قطع کند و در آن حین سوالات جدید به وی دادند، اما نتوانستند احمدی‌نژاد را در آن راهی که می‌خواستند بکشانند. به جز احمدی‌نژاد هیچ‌کس دیگری نمی‌توانست با این موضع شجاعت، ایمان و تدبیر ظاهر شود».

لری کینگ در دهه ۵۰ کار خود را به عنوان خبرنگار یک رادیو محلی در فلوریدا ‌آغاز کرده است. او در طول تاریخ  فعالیت حرفه ای خودش تاکنون بیش از ۴۰ هزار گفتگو با شخصیتهای سیاسی، هنری و علمی انجام داده است. 

لری از زمان ریاست جمهوری جرالد فورد با همه روسای جمهور آمریکا گفتگو کرده است.

او در سال ۲۰۰۹ در گفتگویی با روزنامه نیویورک پست در خصوص اجرای برنامه‌های گفتگو با شخصیت ها گفت؛ در این برنامه‌ها هیچ سوالی را از پیش طراحی و پیش نویس نمی‌کند.

لری کینگ زندگی خصوصی پر فراز و نشیبی داشت. او هشت بار با هفت زن ازدواج کرد. تابستان سال گذشته دو تن از فرزندان لری کینگ در فاصله چند هفته از یکدیگر از دنیا رفتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید