اعلام زمان جدید سفر نتانیاهو به امارات و بحرین

کدخبر: ۳۸۹۶۸۰
رسانه های صهیونیستی تاریخ سفر نخست وزیر این رژیم به دو کشور امارات و بحرین را که تا کنون چندین بار به تعویق افتاده است، اعلام کردند.
اعلام زمان جدید سفر نتانیاهو به امارات و بحرین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی قرار است پس از ماه ها تأخیر، نیمه ماه فوریه (اواخر بهمن) نخستین سفر خود را به دو کشور امارات و بحرین که بتازگی توافق سازش با این رژیم امضا کردند، انجام دهد.

طبق این گزارش، انتظار می رود نتانیاهو یک روز را در ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی روز دیگر را در دبی و احتمالاً روز سوم را در بحرین سپری کند.

هدف از این سفر نتانیاهو که در صورت انجام اولین سفر رسمی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس خواهد بود، تعمیق توافق سازش با امارات و بحرین و تقویت جایگاه خود پیش از انتخابات کنست در فلسطین اشغالی اعلام شده است.

به نوشته تایمز اسرائیل، احتمالاً نتانیاهو امیدوار است در این سفر رهبران عرب را در یک کارزار مشترک علیه بازگشت آمریکا به توافق هسته ای ایران به خدمت بگیرد.

نتانیاهو قرار بود این سفر را در ماه نوامبر، سپس دسامبر و بعد در ژانویه انجام دهد اما همه گیری کرونا و مسائل مربوط به زمانبندی و بحران های سیاسی داخلی باعث شد که بارها به تعویق بیفتد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید