واکنش نهاد دولتی ایران در واکنش به شایعه واگذاری جزیره کیش به چینی‌ها

کدخبر: ۳۴۷۹۵۱
اقتصادنیوز؛ دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در واکنش به انتشار شایعاتی مبنی بر «واگذاری بخش هایی از سواحل جنوبی کشور و جزیره کیش به چینی ها» توضیحاتی ارائه کرد.
واکنش نهاد دولتی ایران در واکنش به شایعه واگذاری جزیره کیش به چینی‌ها

به گزارش اقتتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت،  شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در پی انتشار شایعاتی مبنی بر واگذاری بخش هایی از سواحل جنوبی کشور و جزیره کیش به چینی ها اعلام کرد:

این اخبار هیچ منبع و منشاء مستندی ندارد و سوابق این کذبیات به صفحاتی متعلق به افراد وابسته به بیگانگان در فضای مجازی بوده که به دفعات تکذیب شده است.

آنچه بر همگان عیان است حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور بر همه اهداف ارجحیت داشته و دارد و تمامی ارکان نظام و به تبع آن همه بخش های دولت در همین راستا قدم برمی دارند.

همانطور که در صحبت های سخنگوی  محترم دولت هم تاکید شد در قرارداد ٢٥ ساله با چین هیچ مساله محرمانه ای وجود ندارد و تاکنون هیچ قراردادی برای واگذاری زمین، بندر و... نداشته ایم.

در شرایط سخت کنونی که دشمنان نظام در پی ایجاد گسست میان مردم و بهره برداری به نفع خواسته های نامشروع خود در مقابل توفیقات بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان هستند، بی تردید تقویت انسجام و همبستگی و تزریق امید به آحاد مردم در جامعه حسب فرمایشات مقام معظم رهبری جز مهمترین اهداف سازمان های مناطق آزاد کشور است.

و انتظار میرود رسانه ها نیز همگام و همراه با سایر بخش ها در راستای تنویر افکار عمومی و جلوگیری از تشویش اذهان مردم عزیز فعالانه و مسئولانه اقدام نمایند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید