افت قیمت طلا جهانی، بازار سکه را نزولی می کند؟

آزمون حساس در بازار سکه /پیش بینی قیمت سکه امروز 4 اسفند

کدخبر: ۵۵۷۱۱۰
فعالان بازار معتقدند که معامله‌گران بازار سکه امروز پنجشنبه ۴ اسفند مانند روز سه شنبه هفته جاری دوباره در یک آزمون بزرگ شرکت خواهند کرد.
آزمون حساس در بازار سکه /پیش بینی قیمت سکه امروز 4 اسفند

به گزارش اقتصادنیوز ، به دنبال نوسانات افزایشی قیمت دلار در معاملات نقدی روز چهارشنبه، فشار خریداران سکه به بازار زیاد شد. سکه بازان برای دومین بار در ماه جاری به سمت فتح خاکریز ۳۰ میلیون تومان حمله کردند با این حال نتوانستند آن را تصرف کنند.

دومین تلاش ناموفق سکه /بازار دلار گیج شد

قیمت سکه در معاملات نقدی دیروز

دیروز نرخ سکه به رقم ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید. از سوی دیگر حباب این فلز زرد نیز در روز چهارشنبه در حدود ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان محاسبه شد.

دومین آزمون سکه بازان در ماه جاری

فعالان بازار معتقدند که معامله‌گران بازار سکه امروز پنجشنبه ۴ اسفند مانند روز سه شنبه هفته جاری دوباره در یک آزمون بزرگ شرکت خواهند کرد.

سکه روز یکشنبه به مرز ۲۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید. عده ای از معامله گران تصور می کردند که سکه وارد کانال ۳۰میلیون تومانی هم می شود با این حال این اتفاق نیفتاد و روز سه شنبه سکه تا ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عقب نشینی کرد.

ربع سکه بورسی به بازار رسید /بازتاب تولد مرکز مبادله در بازار ارز

در شرایط فعلی برخی از معامله گران باور دارند در صورتی که نرخ دلار بالا برود و سکه بار دیگر به بالای مرز  ۲۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برسد احتمال رسیدن آن به مرز ۳۰ میلیون تومان محتمل خواهد بود.

با این حال عده ای دیگر با اشاره به افت قیمت طلای جهانی می گفتند این امر ممکن است بر روی نرخ سکه در روز جاری اثر بگذارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید