حملات موشکی مقاومت به مقر فرماندهی اسرائیلی‌ها

کدخبر: ۶۳۷۵۴۲
اقتصادنیوز: گردان‌های شهدای الاقصی اعلام کردند در عملیات مشترکی با گردان‌های المجاهدین، محل تجمع و مقر فرماندهی اشغالگران صهیونیست در اطراف بیمارستان شفا در غرب شهر غزه را با موشک‌های کوتاه برد هدف قرار دادند.
حملات موشکی مقاومت به  مقر فرماندهی اسرائیلی‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد رزمندگان این جنبش یک نظامی از گردان مهندسی ارتش رژیم صهیونیستی را در نزدیکی مرکز توزیع برق در شرق شهر غزه هدف قرار داده و به هلاکت رساندند.

خبر مرتبط
قتل عام 400 فلسطینی در اطراف بیمارستان شفا غزه

اقتصادنیوز :دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در غزه شنبه شب اعلام کرد که بیش از ۴۰۰ فلسطینی توسط نظامیان اسرائیل در اطراف بیمارستان شفا در این باریکه به شهادت رسیده‌اند.

در مقابل، هواپیماهای ارتش رژیم صهیونیستی مناطق مسکونی غرب غزه را هدف حملات خود قرار داد و در یکی از حملات، برج های تخریب شده در شهرک الاسری در شمال غرب اردوگاه النصیرات در نوار غزه را به شدت بمباران کردند.

همچنین توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف برج الشفا در شمال بیمارستان شفا و برج الغفری در غرب شهر غزه را هدف آتش خود قرار داد.

توپخانه اشغالگران، مناطق شرق اردوگاه البریج و شمال پل وادی غزه، منطقه حجز الدیک، شرق محله زیتون و شرق شهر غزه را به شدت آماج حمله قرار داد.

خبر مرتبط
ادامه تهدیدات و بمباران بیمارستان شفا توسط اسرائیل/ جنایات ادامه دارد

اقتصادنیوز: دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد که براساس اطلاعات به دست آمده، نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی، بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی پناه گرفته در بیمارستان شفا را قتل عام و بیش از یک هزار آواره دیگر را بازداشت کرده‌اند.

ارتش اشغالگر در حمله دیگری مناطق غربی شهر خان یونس در جنوب نوار غزه را با آتش توپخانه خود هدف قرار داد.

دفاع مدنی غزه اعلام کرد بر اثر بمباران اردوگاه شاطئ در غرب شهر غزه، دو فلسطینی شهید و ۱۰ تن دیگر زخمی شدند.

همچنین بر اثر حمله هوایی ارتش اشغالگر به یک ساختمان مسکونی در نزدیکی پل وادی غزه در مرکز این باریکه، یک فلسطینی شهید و چند تن دیگر زخمی شدند.

در محله الدرج در شهر غزه نیز، بمباران هوایی اشغالگران چندین شهید و زخمی برجای گذاشت.

 گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۸ خرداد

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی