تاثیر خرید فالوور بر میزان فروش چیست؟

کدخبر: ۵۱۷۶۱۵
امروزه بازاریابی شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی در فروش برندها ایفا می‌کند.
تاثیر خرید فالوور بر میزان فروش چیست؟

 به همین خاطر صاحبان مشاغل تلاش می‌کنند در شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام حضور موثری داشته باشند و روی مخاطبان اثر بگذارند. متاسفانه بسیاری از افراد قدرت اینستاگرام را دست کم گرفته‌اند و استفاده‌ای از آن نمی‌کنند. اما بهتر است بدانید که با اینستاگرام می‌توانید راه چندین ساله را در کمترین مدت طی کنید و به موفقیت‌های بزرگی برسید. برای رسیدن به موفقیت یکی از مهمترین کارها افزایش فالوور است که در ادامه بیشتر به این موضوع می‌پردازیم.

فالوور چه تاثیری روی فروش دارد؟

اگر شما در بهترین نقطه شهر هم مغازه داشته باشید، روزانه نهایتا 5-6 هزار نفر از جلوی آن رد می‌شوند و حداکثر چند صد نفر از آن‌ها وارد مغازه شما می‌شوند. از میان این تعداد هم برخی اقدام به خرید فالوور اینستاگرام می‌کنند. حالا فرض کنید اگر مغازه شما در جایی باشد که روزانه چند صد هزار نفر آن را ‌ببینند در این صورت چقدر سود خواهید کرد؟ مطمئنا سود شما چندین برابر می‌شود.

اینستاگرام این فرصت را فراهم کرده و اگر در اینستاگرام حضور داشته باشید و هزاران فالوور به دست آورید، فروشی را تجربه خواهید کرد که حتی بهترین مغازه‌های شهر تا حالا تجربه نکرده‌اند. تعداد فالوورهای اینستاگرام محدودیتی ندارد و در کشورمان پیج‌هایی وجود دارند که بیش از 10 میلیون فالوور دارند.

از طرفی هم نوع کسب و کار هیچ فرقی ندارد و شاهد حضور هزاران کسب و کار در اینستاگرام هستیم که هر روز فروش بالایی را تجربه می‌کنند.

بنابراین اگر بتوانید فالوور خود را افزایش دهید، افراد بیشتری محصولات شما را مشاهده می‌کنند و در نتیجه فروش بیشتری خواهید داشت. در میان روش‌های افزایش فالوور، خرید فالوور ایرانی بهترین روش به شمار می‌رود و می‌تواند رشد کسب و کار شما را چندین برابر کند.

اینستاگرام

اهمیت خرید فالوور برای رشد کسب و کارها

وقتی صحبت از افزایش فالوور می‌شود، موضوع تنها مختص کسب و کارها نیست. بلکه هر کسی که می‌خواهد در اینستاگرام فعالیت داشته باشد، باید نسبت به افزایش فالوور اقدام کند. همانطور که گفتیم بهترین روش برای بیشتر کردن دنبال کنندگان خرید فالوور است که در ادامه علت آن را توضیح می‌دهیم.

روش‌های افزایش فالوور متفاوت هستند که یک سری از آن‌ها رایگان بوده و برخی نیز پولی هستند. روش‌های رایگان با اینکه می‌توانند فالوور شما را بیشتر کنند اما مدت زمان بیشتری نیاز دارند و لازم است چند ماه تلاش مستمر داشته باشید تا تعداد فالوورهایتان کمی افزایش پیدا کند.

روش تبلیغات نیز با اینکه باعث جذب فالوور بیشتری می‌شود اما هزینه زیادی را باید بابت آن پرداخت کنید و شاید در ابتدای مسیر اینکار برای شما دشوار باشد.

آپ فالو

اما روشی وجود دارد که هم سریع فالوورها را بیشتر می‌کند و هم هزینه کمتری نیاز دارد. این روش همان خرید فالوور اینستاگرام است. در این روش شما با پرداخت هزینه کمتری نسبت به تبلیغات، فالوور مورد نیاز را خریداری می‌کنید.

بعد از اینکه فالوور خریداری می‌کنید، این فالوورها تعامل پست‌های شما را بیشتر می‌کنند و در نتیجه با ورود به اکسپلور، تعداد فالوور بیشتری به دست می‌آورید.

آیا خرید هر فالووری باعث رشد کسب و کارتان می‌شود؟

نسبت تعداد لایک‌ها و تعداد دنبال کنندگان پیج برای اینستاگرام مهم است. اگر این نسبت پایین باشد، ارزش پیج شما نزد اینستاگرام کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه موفقیت زیادی به دست نخواهید آورد. اگر اقدام به خرید فالوور فیک کنید، از آنجایی که این نوع فالوورها هیچ فعالیتی انجام نمی‌دهند، تضاد و فاصله زیادی در تعداد دنبال کنندگان و لایک و کامنت به وجود خواهد آمد و در نهایت به ضرر شما تمام می‌شود.

شما باید به جای خرید فالوور فیک، فالوور واقعی و ایرانی اینستاگرام خریداری کنید تا با ایجاد تعامل، تعداد لایک و کامنت‌های شما را بالا ببرند و رشد زیادی را تجربه کنید. بنابراین اگر قصد خرید فالوور فعال و واقعی اینستاگرام را دارید، کافی است وارد وب سایت آپ فالو شده و سفارش خود را در آن ثبت نمایید. فالوورهای آپ فالو کاملا واقعی بوده و تنها پلتفرمی است که فالوور فعال ایرانی لایک زدن و کامنت زن ارائه می‌دهد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید