شواهدی دال بر تایید ممنوع التصویری مجری فوتبالی

کدخبر: ۱۸۴۸۳۵
«امیدواریم یه روزی شرایط حضور خانواده‌های ایرانی هم تو ورزشگاه ها فراهم بشه.» این جمله‌ای بود که پیمان یوسفی در گزارش بازی ایران و سوریه و بعد از حضور زنان سوری در ورزشگاه آزادی به زبان آورد. گفتن این جمله روی آنتن زنده صدا و سیما از سوی یوسفی کمی عجیب و غیرمنتظره بود اما این کار او با واکنش‌های مثبتی روبرو شد.
شواهدی دال بر  تایید ممنوع التصویری مجری فوتبالی

 با این حال یک روز بعد خبر ممنوع‌التصویر شدن او به دلیل به زبان آوردن همین جمله در رسانه ها منتشر شد. خبری که خیلی زود در صدر اخبار حاشیه ای فوتبال قرار گرفت. اما چند روز بعد علی ضیا مجری برنامه فرمول یک با پخش ویدئویی کوتاه از پیمان یوسفی که به تبریک روز تولد آرش برهانی! توسط یوسفی اختصاص داشت در برنامه‎اش مدعی شد که این گزارشگر ممنوع التصویر نیست و به زودی اجرا و گزارش برنامه‌های ورزشی را از سر خواهد گرفت. چند روز بعد هم مرتضی میرباقری معاون رئیس سازمان صدا و سیما هم در مصاحبه‎ای خبر ممنوع‌التصویر شدن یوسفی را تکذیب کرد و گفت: «پیمان یوسفی ممنوع‌التصویر نشده است با این حال ما به دوستان مجری خود توصیه کرده‌ایم براساس مصالح ملی و برنامه‌ای که در آن کار می‌کنند، اظهار نظر کنند. وقتی ما به کسی تریبون می‌دهیم آن شخص مأموریت معینی دارد و اگر بدون کار کارشناسی نکته‌ای را بیان کند در نظر نمی‌گیرد که این حرف چه عواقب و هزینه‌ای را برای شبکه، برنامه و خودش ایجاد می‌کند.»

با این حال پس از گذشت حدود یک ماه از بازی ایران و سوریه، هنوز خبری از پیمان یوسفی در برنامه‌های ورزشی صدا و سیما نیست. در این مدت اجرای تمام برنامه‌های فوتبال برتر بر عهده جواد خیابانی بوده و در هفته‌ها و روزهای مختلفی که این برنامه پخش شده فقط او به عنوان مجری در این برنامه حضور داشته است. با وجود تکذیب دوستان مدیر، به نظر می‌رسد یوسفی تاوان اظهارنظر غیرکارشناسی! خود را می‌پردازد و فعلا ممنوع‌التصویر و ممنوع‌الفعالیت است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید